Minder leven voelen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Zaantje25, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zaantje25

Zaantje25 Lid

31 mrt 2011
    83
    0
    0
    Beste verloskundigen,

Ik heb een vraagje, en ik maak me er nogal zorgen over.
    Ik ben nu 23+5 dagen zwanger en heb de baby al eens flink voelen schoppen. Elke dag wel, in de ochtend de middag en de avond. Dit is zo een heerlijk gevoel.
    Maar sinds een klein weekje heb ik erg last van een harde buik. In de zin van, het lijkt alsof ik een heel restaurant heb leeggegeten en mijn buik elk moment kan ontploffen. Het zijn geen krampen of steken. Sindsdien voel ik de baby ook heel weinig tot bijna niet bewegen. En daar maak ik me ontzettend zorgen over, want ik ben gewend dat de baby elke dag lekker actief is. En nu ik hem bijna tot niet voel bewegen vraag ik me toch af of het wel allemaal in orde is.

Zouden jullie mij misschien kunnen helpen?

Groetjes Zaantje25

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

je hoeft je kindje nog niet zo veel te voelen nu. Pas vanaf 28 weken elke dag minimaal 10 keer per dag. Maar als je je echt heel veel zorgen maakt bel je toch even je verloskundige? Daar is ze voor.
    Is je harde buik al minder? anders even urine wegbrengen voor onderzoek op blaasontsteking.

Mirjam

Deel Deze Pagina