Minder leven voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bodien, 23 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.615
    169
    63
    Vorige week kon ik nog de trapjes aan de buitenkant zien. Nu laat die amper wat van zich horen :( gister en vanochtend ook buikpijn, nu niet meer. Zal die in een groeispeurt zitten?

2. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Hier zegt de vk altijd: bij minder leven voelen of twijfel altijd even bellen. Dat zou ik dus doen!

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou ook bellen... Heb ik tijdens mijn zwangerschap ook vaak gedaan.

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam

Hier precies het zelfde. Voel hem wel, maar stuk minder duidelijk dan een week of 3 terug. Afgelopen zondag naar het ziekenhuis geweest omdat ik het niet vertrouwde, maar alles was gelukkig goed. Hoorde wel van de vk dat naarmate je verder komt en je kindje minder ruimte krijgt, het schoppen minder duidelijk word...
    Heb bij mijzelf het idee dat de bewegelijkheid aan het veranderen is maar niet zo dat ik me zorgen maak.

Blijft natuurlijk wel zo, als je het niet vertrouwd, bellen!!!!

5. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Gister nog op mn donder gehad... Bij minder leven ALTIJD bellen!

6. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.615
    169
    63
    Heb gebeld, moest ff naar ziekenhuis komen. Maar alles was gelukkig goed. Waarschijnlijk is hij anders gaan liggen.

7. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Gelukkig maar, goed dat je hebt gebeld, altijd doen hoor als je twijfelt. Ik voelde bij die termijn ook minder leven trouwens, werd na een week of 30 weer meer (althans krachtiger).

8. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    ik voelde onze dochter ook altijd heel veel trappelen, tot het op een gegeven moment over was. Maar ze draaide nog wel. En volgens de vk waren dat ook gewoon goede bewegingen, omdat ze minder ruimte krijgen enzo. Dat was dus met 36,3 weken. Met 37,2 bleek ze overleden te zijn, waarschijnlijk is dat met 36,2 gebeurd. Ik had dus ook niet gebeld destijds omdat ik minder leven voelde, omdat het volgens de vk kon. Maar anders was onze dochter ook niet meer te redden geweest.

Maar goed, waar mijn epistel op neer komt, ALTIJD bellen bij minder leven!!

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam

Fijn!!! Nu weer lekker genieten!

10. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    Mijn meisje laat zich niet de hele dag door voelen, soms heel even zachtjes en 's avonds heel hard. Zelf ben ik vaak wat drukker in de weer waardoor ik haar niet altijd super voel.. En ik moet me soms heel goed concentreren op wat ik voel, hier is ze nog niet heel druk geweest dus voor mij zal 't nu nog hetzelfde zijn...

Zolang ze maar niet in de avond ineens heel rustig gaat zijn, dan trek ik wel aan de bel.

11. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Dit verhaal heeft me veel stress opgeleverd gisteravond. Dus Amy, ik hoop niet dat je dit erg opvat, maar waren de bewegingen ook minder? Ik bedoel, mijn zoontje draait ook heel veel, maar zeker 10 keer in minimaal 20 minuten. Was dat ook bij jou het geval? Hij trapt soms, maar draait vaker. Moet ik me zorgen maken (wat ik al eigenlijk doe)?

Deel Deze Pagina