belangrijk vraagje..willen jullie svp even lezen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovecouple, 26 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    meiden ik heb een vraag.

Ik weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben en ik heb over 2 weken me eerste echo..

Moet ik nu opletten met sexen dat als mijn vriend in mij klaarkomt er niet ng een zaadje doorzwemt.. of kan dat niet?

2. sung

sung Actief lid

19 okt 2007
    169
    0
    0
    rotterdam
    hoi,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je kan gerust sexen hoor, je hoeft niet bang te zijn dat er nog een eitje bevrucht wordt.

3. mamavandyon

mamavandyon Actief lid

18 mei 2007
    133
    0
    0
    Hi,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan.

Shila

4. Niet meer actief

Gefeliciteerd :)

En nee dat is niet mogelijk, genieten van de sex dus ;)

5. 2009mama

2009mama Niet meer actief

hoii
    gefeliciteerd met je zwangerschap :D

en als antwoord op je vraag nee, dit kan niet,
    tenzij je 2 baarmoeders hebt, ik heb er weleens van gehoord dat iemand 6 weken later nog een keer is bevrucht... maar dit is echt zoooo zeldzaam,je hoeft je daar geen zorgen om te maken;)
    dus gewoon lekker vrijen met man/vriendlief :D

geniet van je zwangerschap

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Nadat een eicel bevrucht is, begint er meteen een bepaald proces waarbij de eicel zich helemaal afsluit voor andere spermacellen. Dan kan er niks anders meer door die beschermlaag van de eicel heendringen. Dit heb ik gezien in een documentaire over de bevruchting, dus dat zal echt wel zo zijn denk ik....

7. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Is een grapje zeker? :rolleyes:

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik ging ook al even scheel kijken... :) Ik dacht dat we met z'n allen zoveel van sex enzo afwisten tegenwoordig... vooral de jongere generatie.
    Tja... :)

Maar goed, om je vraag te beantwoorden, Lovecouple: nee, dat kan dus niet. Misschien nog een tip om bij de bieb eens even een boek te halen, zodat je weet hoe je eigen lichaam werkt? D'r gaan namelijk nog rare dingen met je lijf gebeuren en het is best vervelend als je dan steeds in paniek schiet omdat je niet weet wat het is... (dit is dus niet vervelend bedoeld...)

9. Saaya

Saaya Niet meer actief

Dat hebben wij bij verzorging én bij biologie gezien op de middelbare school :rolleyes:

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

@ rozemarijke: Dat dacht ik ook en waarschijnlijk heeft de ts niet zo heel goed opgelet bij bio.

Ts: als ik jou was zou ik inderdaad eens goed lezen hoe je lijf werkt, want anders weet je straks helemaal niet wat er allemaal gaat gebeuren.

Je bent geplant zwanger. er leuk en gefeliciteerd, maar dan zou ik zeggen heb je van te voren niet wat informatie ingewonnen? Dat lijkt mij een logische redenatie.

11. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    In hele zeldzame gevallen is het wel mogelijk, dat heb ik laatst nog in een docu gezien, maar die kans is zo klein dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    moet ik hier serieus op antwoorden? :confused:

13. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Lieverd ik raad je echt aan om eens even goed je biologie te gaan bijwerken.
    Je bent zwanger en heb geen idee wat je lichaam gaat doen en waar je op moet letten.
    Slik je al foliumzuur?

Zodra er een eicel is bevrucht gaat je baarmoeder een slijmprop maken die voor je baarmoeder mond komt.
    Deze zorgt er voor dat er geen bacteriën en andere dingen in je baarmoeder kunnen komen.
    Deze prop is ook hetgeen je verliest voor je bevalling......slijmprop.

14. Niet meer actief

Ik denk dat TS ondertussen wel snapt dat er mensen zijn die haar vraag 'dom' vinden.. volgens mij is ze er niet op uit om op dit forum daar achter gekomen, maar wil ze gewoon antwoord op haar vraag.

15. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Sorry maar ik moest toch ook wel luidop lachen toen ik dit las.

Nee je baarmoedermond sluit zich en er is geen eitje meer die nog bevrucht kan worden.

16. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ha ha ha, :rolleyes: dit meen je toch niet!?

17. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Antwoord: je hoeft je geen zorgen daarover te maken. Geniet van je zwangerschap en van de sex (nu het nog kan ;) ).

18. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Had ook al zo m'n vraagtekens bij deze vraagstelling! Neem toch aan dat als je gepland zwanger raakt dat je de rest dan toch ook wel weet! In dit geval niet, dus zou ik me als ik jou was maar eens goed gaan inlezen.

Je lichaam maakt hormonen aan die er voor zorgen dat je geen eisprong meer hebt. Volgens doet het hcg hormoon dit, deze zorgt er tevens voor dat je lichaam de ongeboren vrucht niet afstoot.

19. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    hihihi

Don't worry! :D
    Zou niet best zijn...dan zouden er behoorlijk wat vrouwen die last hebben van hitsigheid zwanger zijn van een 100 ling ;)

20. Jack

Jack Lid

29 mei 2008
    36
    0
    0
    Hoi Lovecouple

Hoewel ik vind dat "domme vragen" niet bestaan, word je toch stiekum wel onzeker van zwanger zijn en worden. Dus geeft niks... ;)

Aanrader: Lees het volgende Topic door en je zult zien dat de meiden van deze chatsite zich van alles afvragen. Heb hier erg om gelachen en ook veel van opgestoken. Dus veel lees plezier....

http://www.zwangerschapspagina.nl/about109520.html
    (Dommevragen Topic)

Groetjes Jack

Deel Deze Pagina