hallo dames, puur uit nieuwsgierigheid, hebben jullie wel eens erna gekeken en klopte het geslacht uit eindelijk? Chinese geslachtskalender - Zwangerschapspagina
Eigenlijk klopten alle 'bakerpraatjes' bij mij. Maar hang je niet teveel op aan die praatjes, ze hoeven niet te kloppen!
grappig... nee, ik neem het niet zo serieus hoor. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig of het bij de meeste klopt. welke bakerpraatjes ken je nog meer? ga ik ook even kijken wat het bij mij zegt.
Nou bij mij klopt het niet hoor. Wij krijgen overduidelijk een jongen. Volgens de chinese kalender een meisje. Gisteren op de echo in het ziekenhuis toch echt de balletjes gezien
Die willen ze nog wel eens verwarren met de schaamlipjes.. hi hi. Bij mij klopte het, bij mijn schoonzusje ook. Zo zijn we nog een paar kinderen in de omgeving nagelopen, en die klopte ook allemaal! Maar dan zou mijn nicht een meisje krijgen, maar dat wordt als het goed is een jongen.. Het is toch appart hoe vaak het uitkomt hoor.
bij mij klopte de chinese kalender ook niet ik zou dan een jochie moeten krijgen maar ben echt in blijde verwachting van een meid.
Zowel bij mijn dochter als bij mijn zoontje klopte het...ik weet niet wat het nu word dus kan nog niet zeggen of het voor nummer 3 ook klopt..
Hier klopte ie hoor... En bij mijn zus dr 2 zwangerschappen klopte ie ook... Hoor t erg vaak dat t overeenkomt. Maar waarhschijnlijk allemaal toeval
Ik weet niet of jullie dit wisten maar je moet wel van een andere leeftijd uitgaan ofzo? Omdat de chinese kalender anders telt... haha ik weet het niet precies hoor maar het moet er ergens bijstaan.