mijn kindje is nu bijna 4 weken oud en krijgt 90cc voeding, van friso comfort, ze krijgt deze voeding omdat ze bijna is gestikt in omhoog komende voeding waar ze niks mee kon. maar ze heeft hier niet genoeg aan!, nu mag ik 3 voedingen met 30 verhogen, maar die 3 die niet verhoogd zijn is ze niet tevreden mee, huilen huilen. de laatste keer dat ze gewogen is is anderhalve week geleden, ze woog toen 3100 gram. mag je comfort mengen met forte? het liefst ga ik over op de nutrilon, welke moet ik daarvan hebben? en nog een vraagje over de fles, ze heeft de difrax fles, kleinste speen, maar ze drinkt hem zo in 10 min leeg, ik hou steeds pauzes er tussen zodat het toch 15-20 min word, handig is wat anders, welke fles raad je aan? ik kan zelf wel een andere fles gaan kopen maar dan heb ik er straks 10 in de kast staan omdat het alsnog te snel gaat (avent gaat ook te snel met kleinste speen) veel vragen, hopelijk kan je me helpen.
Hoi, Voor het gevoel van verzadiging is het goed om het drinktempo in de gaten te houden. 15-20 minuten is een mooi drinktempo. Je kan het beste een merk nemen waar je je zelf prettig bij voelt. Dat is helaas soms even uitproberen. Qua speen is het moeilijk om zo te zeggen welke je moet hebben omdat ieder kindje een andere zuigkracht heeft. Zolang als je kindje er maar 15-20 minuten over doet! Wanneer de kleinste speen nog te snel gaat kan je de voeding indikken met johannesbroodpitmeel/Nutriton. Voordat je wat in de voeding verandert is het goed om eerst te kijken hoe het gaat wanneer je kindje 15-20 minuten over een flesje doet. Succes! Groetjes Angélique