Welke borstkolf

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Bilou, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben aan het kijken voor een kolf en kwam terecht bij de medela freestyle borstkolf.

Ik wil namelijk graag een dubbele electrische borstkolf.

Iemand ervaring met dit apparaat? En als jullie een andere borstkolf gebruiken, welke is dit dan en wat zijn je ervaringen daarmee?

2. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb een enkele avent elektrisch. Maar achteraf had ik ook liever een dubbele gehad. En mijn ervaring met deze is ook niet zo best, want hij werkt al niet meer goed. valt vaak uit enz.. Wel een goede service want krijg meteen een nieuwe elektrisch gedeelte opgestuurd.

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik heb de medela swing, ben erg tevreden. Heb deze gekozen omdat hij niet ál te duur was, mocht ik kolven toch niks vinden.
    Maar gebruik hem nog steeds.
    (Heb geen borstvoeding uit mn borst gegeven, dus kolf er altijd mee)

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik ben superblij met de freestyle. Heb eerst een Ardo calypso gehad, maar die beviel niet zo, veel minder melk!

Ik vind het ideaal dat hij op een oplaadbare batterij werkt, zo kun je overal kolven zonder stroom.

5. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    ik heb zelf de avent enkele eletische kolf. hij heeft het altijd goed gedaan.
    maar sinds kort niet meer. dacht eerst dat het aan mij lag. de kracht is uit het pompje.
    hij heeft wel 3 kindjes gevoed dus mag dat ook wel hoor.
    nu heb ik een meleda pump style te leen van een vriendin dit is de voorloper van de freestyl en ben er super blij mee.
    wilde dat ik deze voor mezelf had gekocht. dat dubbel kolven is wel even wennen maar net de eerste keer gekolft en het ging super. met nog geen 5 minuten 50 cc uit me borsten terwijl ik met de avent met moeite maar 10 cc uit een borst haalde.

je kan trouwens bij de thuiszorg winkel een pomp lenen dan kan je eerst kijken of het wel de kolf voor jou is. ik had dit niet gedaan maar achteraf bleek dat dus geen goede keuze van me. volgens mij is het ongeveer 15 euro per week? maar je krijgt het terug van de verzekering. bij de meeste tenminsten.

6. Babytjuh1

Babytjuh1 Actief lid

20 jan 2012
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de freestyle, en ben er super blij mee.
    Gaat lekker snel. Kan overal kolven dankzij de oplaadbare accu.
    De accu gaat erg lang mee. Zit een koeltasje met element bij waarin de melk goed koel blijft.

Zeker een aanrader. Is zijn geld echt waard.

7. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor jullie reacties. Ik heb de freestyle zojuist besteld. Op geboortewinkel.nl is die 70 euro goedkoper!!

8. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik heb de ardo calypso to go. Ideale kolf... Maar iedereen ervaart het weer anders. Mij voldoet deze goed genoeg. Voordeel is is dan er 300 uur garantie op zit ipv 1 jaar. Dus 300 kolfuren.

9. dekilene

dekilene Niet meer actief

Ik heb ook de avent electrisch die bevalt mij wel nog steeds

Deel Deze Pagina