Wie is er ook opeens stukken minder misselijk na 8 weken? Aan de ene kant ben ik er natuurlijk blij om (voel me 's ochtends beter, alleen nog wel hondsmoe) en aan de andere kant wil je toch op de een of andere manier ziek zijn (bevestiging dat het goed is...) Wie herkent dit?
Ja hoor. Kwaaltjes gaan en komen. Geniet er maar even van want het kan morgen terugkomen in alle hevigheid! Snap je trouwens we hoor.. de bevestiging is gewoon een lekker gevoel. Troost je met de gedachte dat er nog heel veel weken komen waarin je denkt dat je die bevestiging (buik, maagzuur, aften, misselijkheid, vermoeidheid, bekkeninstabiliteit, rugpijn, hoofdpijn, duizeligheid etc etc) kan missen als kiespijn!
Reken er maar op! hihi.... Ik ben de hele zwangerschap niet misselijk geweest, maar genoeg andere kwaaltjes hoor... en vooral nu ik aan het einde ben.... zoveeeeel dingen, pijntjes en kwaaltjes, dat ik soms zoiets heb van: schiet mij maar lek! 8) Dus zou zeggen.. geniet er van!
Ik heb er ook al eens een topic aan gewijd met dezelfde zorg. Maar het zat zo bij mij: er kwamen steeds meer goede dagen tussen te zitten. Maar de misselijkheid komt met vlagen nog steeds terug. Alleen duren de misselijkvrije dagen steeds langer. Ik denk dat ik er zo langzaam helemaal vanaf kom. Hopelijk bij jou ook?
Ik kan wel begrijpen hoor, want het is toch een bevestiging dat je zwanger bent. Ik heb dat ook wel een beetje. De ene dag voel ik me beter dan de andere. Gisteren was ik echt kei misselijk en vandaag valt het weer alles mee! X Esther
ja, de ene dag voel ik me opeens tien minuten honds beroerd en dan gaat het weer prima. vaag, maar het zal wel goed zijn denk ik dan maar!
bij mij was het vanaf 10 weken een stuk minder, maar ik had er ook al last van vanaf 3 of 4 weken, het was bij mij helemaal weg na 15 weken.
o ja heel herkenbaar! na 8/9 weken werd de misselijkheid bij mij ook een heel stuk minder, schrok hier nogal van omdat ik dacht dat het niet goed zou gaan mijn mijn uk (want je hoort toch 3maanden misselijk te zijn?!) maar alles is goed! en de een heeft het maar een paar weken en de andere heel erg lang. Ik had daarna nog wel vlagen hoor, maar geniet er nou maar van dat je niet meer misselijk bent! ook ik was doodmoe tot mijn 13e week ongeveer maar dit gaat nu een stuk beter! en dan komen er nu weer andere klachten (harde ontlasting, lage rugpijn) etc. hoort er allemaal bij!
Hier ook, na een week of 9 ineens een stuk minder misselijk, zorgen natuurlijk.. ghaha.. Woensdag weer een echo, dus dan hopelijk weer de bevestiging dat alles goed is. Maria Anna, balen dat jij nu juist ziek bent geworden. Ik denk dat bij iedereen de piek qua hormonen op een ander moment ligt. Hopelijk is het snel weer beter.
Net toen ik dacht: dat heb ik lekker niet, zie je jezelf boven de pot hangen. Het is natuurlijk voor een goed doel, maar leuk is anders..
Hier nog eentje Dacht ik vorige week nog, ben ik wel écht zwanger, nu weet ik het wel zéker! 's Ochtends misselijk, spugen, daarna gaat het wat beter, maar ik blijf misselijk met vlagen, kokhalzen en functioneer dus maar op halve kracht... helaas voor de baas... Moe ben ik sinds dit weekend ook dus ik ben heel blij om de bevestiging te hebben maar leuk is toch anders!
@ Chantal: ik werd ook pas na een week of vijf, zes echt misselijk. Maar nu, na 9 weken, voel ik me echt een stuk beter. Wel doodmoe maar dat misselijke (zonder spugen overigens) is echt een stuk minder. Soms nog bij vlagen, maar dat is goed te doen. Misschien een tip: ik draag die bandjes tegen reisziekte en ik heb het idee dat dat echt helpt!
Bij mij begon de misselijkheid ook met precies 6 weken (op de dag af), en toen ik ongeveer 9 weken was werd het ineens stukken minder. Ik schrok er eerst ook van, maar kennelijk is dit bij iedereen anders.
Nou herken het niet, ben na 37 weken nog steeds kots misselijk en overgeven, dus nee wees maar blij als het na 8 weken over is, maar snap het wel! Het maakt je onzeker als je, je ineens goed gaat voelen! Maar geniet er maar van!