Bandjes helpen bij mij tegen misselijkheid!

Discussion in 'Zwangerschap' started by poema, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    hallo dames, misschien een tip voor de misselijken onder ons: ik heb sinds een week dag en nacht die bandjes om tegen reisziekte en volgens mij hebt het dus ook echt tegen zwangerschapsmisselijkheid. Durf ze nu dus niet meer af te doen :D

Ik ben echt heel misselijk geweest (zonder spugen) en nu nog wel eens maar mee bij vlagen en niet constant. Dus wie weet een goede tip?

2. Bibi23

Bibi23 Actief lid

Jan 4, 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dat klinkt goed! Wat zijn dat voor bandjes en waar doe je die om?
    Groetjes

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja, dat zijn de seabandjes zeker? Die helpen idd ook tegen misselijkheid tijdens de zwangerschap. Niet altijd helaas, maar je kan het altijd proberen en is het mooi meegenomen als het werkt.

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Even tussendoor ;) Hoe lang ben jij eigenlijk al zwanger?

5. Vlinder84

Bijna 24 weken en nog steeds misselijk... Heb sinds 21 weken niet meer gespuugd trouwens, dus dat is een stap in de goede richting haha.

6. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    had ik dit eerder geweten dan had ik het zeker uitgeprobeerd! Maybe the next time!

7. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Waar koop je die?

8. Vlinder84

Bij de etos bv of een andere drogisterij.

9. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Oke thanx. Ik heb ze niet meer nodig. Maar zal de tips doorgeven aan andere zwangeren die ik ken.
    En misschien voor een volgende keer...

10. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    je kan ze inderdaad kopen bij de Etos. Je moet ze om je pols dragen, drie vingers dik onder de muis van je hand. Als je ze lang om hebt, kan het wel gaan irriteren. Ik heb ze nu voor het eerst sinds twee weken even een dagje af. Kan ik ook eens kijken hoe dat gaat en of de misselijkheid misschien wel over is. Het werkt op het principe van accupressuur.

11. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

May 22, 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Deze bandjes had ik ook, ze hielpen inderdaad wel goed, bij mij gaf het iets meer verlichting!

Share This Page