Zwanger?!?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by angie23, Oct 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angie23

angie23 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik ben nu een maand gestopt met de pil, gelijk mijn menstruatie gehad.
    Natuurlijk foliumzuur gaan slikken omdat ik van mijn vriend groen licht heb gekregen :D.. Nou heb ik 2 weken geleden een hele kleine bloeding gehad en ging ik die ochtend knock-out in de keuken. Wat ik helemaal niet van mezelf ken! Het kwam zo uit het niets.
    Ik heb sinds die tijd allerlei kwaaltjes die toch verdacht veel op een zwangerschap lijken. Nou ben ik ook wel bang dat ik mezelf gek maak of dat het misschien te maken heeft met het stoppen van de pil. Ik heb al 2 weken hoofdpijn, krampen in mijn buik, héél erg dorst, last van een vol gevoel, rug pijn, en vanochtend was ik echt ineens spuug misselijk!!
    Ik heb al naïef genoeg 2 testen gedaan met de stille hoop, maar ik weet zelf ook wel wat het te vroeg is voor een test, maar is het dan ook niet te vroeg voor de zwangerschaps-symptomen ??

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes,
    Angie23

2. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    JE maakt jezelf niet gek, dat doet je lichaam helaas.
    Zodra je stopt met de pil komt je cyclus op gang, die word door de pil stopgezet, je hebt dan nl geen eisprong ;)
    Door de hormonen die daarbij vrijkomen voel en merk je vanalles.
    En helaas die kwaaltjes kunnen beide betekenen, ze lijken heel erg op elkaar. Het kan dus een naderende ongi zijn of een beginnende zwangerschap. Volgens mijn gyn kan dit "ontpillen" een halfjaar tot een jaar duren. Gelukkig voor de meeste dames minder lang.

Succes met afwachten, meer kun je helaas niet doen.

3. angie23

angie23 Niet meer actief

Bedankt voor de snelle reactie!
    Het is heel lastig inderdaad. Ik lees nu ook zoveel verschillende verhalen dat maakt het er niet makkelijker op. Het is en blijft afwachten.

Groetjes,
    Angie23

4. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

Nov 6, 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    @Angie23

Ik heb precies hetzelfde. Morgen is mijn NOD en heb afgelopen week een bloeding gehad van 5/6 dagen. Eerste dag was iets rood, verder bruin. En vooral s ochtends. En allemaal kwaaltjes die op beide kunnen wijzen. Ik ben 6 oktober gestopt met de pil, en 10 oktober ongesteld geworden.

En inderdaad, je leest zoveel verschillende dingen, dat je helemaal niet meer weet wat je moet denken! :)

Even afwachten! Ik ga voor je duimen!

5. angie23

angie23 Niet meer actief

Hey miertje,
    Het is inderdaad lastig in te schatten. Er zijn zoveel veranderingen in je lichaam gaande. Het is bij mij toch echt flink ontpillen, voel inmiddels dat er een ongie aan zit te komen. Ik hebben ook niks te klagen, zit pas in ronde 1!!
    Mag al van geluk spreken als mijn cyclus meteen weer normaal is.

Hoop dat het voor jou ook snel op mag schieten.

Groetjes.

Share This Page