hey meiden. ik heb de laatste tijd erg vaak last van mijn rug en name mijn stuitje. nu zei de vk dat dat verweking was. ik heb geen recht meer op fysiobehandeling. mijn fysio zei wel dat ik recht heb op 6 behandelingen accapunctuur. ik moet nog 11 weken ongeveer. zou ik daar nu al aan moeten beginnen en hebben jullie ervaring met die naalden of zouden jullie nog even wachten tot ik echt niet meer kan lopen. ik mag evt 6 behandelingen ervan ondergaan in mijn pakket van unive
Ik heb hele goede ervaringen met de acupunctuur dus zou het zeker zsm gaan proberen! Mocht je de naalden niks vinden, tijdens je zwangerschap kunnen ze ook hel veel met acupressuur. Bel een gekwalificeerde en overleg wat hij/ zij voor je kan betekenen. Als het een goede is zijn ze daar eerlijk over. Sterkte ermee!
bedankt voor je reactie. hij is gecerteficeerd dus denk dat dat wel goed gaat komen. maar ik heb nog maar 6 behandelingen en moet nog 11 weken overleven haha
Zou toch zsm beginnen, de laatste weken zit je er miss echt niet meer op te wachten. Begin eraan en kijk wat het met je doet! Zonde om als het niet nodig is met pijn te lopen en misschien komt het wel eerder