De periode van voor mijn positieve test tot en met 2 dagen geleden was ik de hele dag door kotsmisselijk. Opeens is dit veel minder geworden.... wie heeft dit ook (gehad)?
Volgens mij is het niet gek, de misselijkheid kan ook zo voorbij zijn. Is per persoon verschillend en het kan wisselen per dag. Er zijn ook dames die bijv. pas vanaf week 7 misselijk worden.. elke zwangerschap is anders!
Symptomen komen en gaan maak je niet te druk. Ben blij dat je niet misselijk bent.dat is ook niks hoor.m4 kids nooit misselijk geweest
Ik had eerst niks en gisteren de eerste keer echt beroerd geweest, zo erg dat ik een halve dag vrij heb genomen op het werk. Vandaag? Zo fit als een hoentje (tot ik straks thuis om 17 uur op de bank inslaap).
Ik! Ben nog geen 6 wk (5+5 obv punctiedatum). En gister was de misselijkheid veel minder! Ik gelijk in de stress, want ik was bang voor weer mk omdat toen ook symptomen afnamen... Had een topic geopend en kreeg 1 reactie: het kan schommelen per vrouw en per zwangerschap, maar kan misschien ook mk zijn (afname hcg, waardoor minder misselijk...) Ben vandaag gelukkig weer meer misselijk dan gister. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen Het kan dus (blijkbaar) schommelen, ook per dag...
Fijn jullie reacties dames. Ik vind het zo spannend allemaal en bij elke verandering ben ik meteen helemaal onzeker.
Ieder lichaam, iedere zwangerschap is anders. De een heeft heel veel kwaaltjes en de ander niet. De een is niet misselijk en de ander tot 20 of zelfs tot de 40e week. Het zegt in ieder geval niets over hoe je zwangerschap verloopt, dus maak je geen zorgen over een eventuele mk.