hallo, momenteel krijgt onze kleine man op advies van het cb 6 flessen van 120+4 verdeeld over 5 overdag en 1 's nachts. nu slaapt de kleine man best lang door al, hij meldt zich momenteel tussen 4 en half 6 's nachts nadat om 23.00 uur de laatste fles is geweest. na de nachtfles meld hij zich weer om een uur of 9. vervolgens om de 4 uur ongeveer een fles, 's avonds nog een kleine fles tussendoor (met om de 4 uur vanaf een uur of 9 kom je anders niet om 23.00 uur weer uit) en de laatste fles is 150+5. we komen niet over de 6x 120+4 uit per dag, meestal iets er onder. nu vraag ik me af als de kleine man de hele nacht door trekt (dus tot 7 uur 's ochtends), hoe we dan de flessen over de dag moeten verdelen. ik neem aan dat hij dan niet 5x120+4 krijgt maar de 6x120+4 verdeeld over 5 voedingen? groet Justme
Hoi, Wat is zijn gewicht? Tussen de 4-5 kg? Dan zou je inderdaad kunnen kijken of hij toe is aan 5 voedingen, van 150/5, 165 ml per keer. Totaal is dit ongeveer hetzelfde als wat hij nu krijgt alleen dan verdeeld over 5 voedingen. Groetjes Angelique
vorige week bij het cb was hij bijna 4.5 kilo. zolang hij de nachtvoeding nog vraagt doen we dat, maar dan weet ik dit alvast voor hopelijk binnenkort. bedankt voor je antwoord!