Minder pijn door irritatie vliezen vk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door TallieJ, 17 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    Gister bij de vk mijn vliezen laten irriteren (rare zin haha). Kon nog niet helemaal strippen omdat mijn baarmoedermond nog niet ver genoeg naar voren lag. Dit was erg pijnlijk. Drie uur later trok de pijn ineens weg!! En bleef weg!!! Ik heb vannacht voor mijn doen als een blok geslapen. Wel iedere 2 uur wakker voor een plas maar daarna weer snel in slaap gevallen. Vanmorgen begint de pijn wel weer op te komen maar lang niet zo erg als ik de afgelopen weken continu had. Dit is echt een verademing voor mij zeg!! Ik geniet iedere seconde dat ik geen pijn heb! Donderdag is mijn uitgerekende datum. Maar kan het dus zo zijn dat de pijn minder wordt doordat de vk wat met je vliezen gedaan heeft of is dit gewoon puur toeval?

2. Kiki x

Kiki x Lid

15 jun 2014
    50
    0
    0
    Ik heb er geen ervaring mee , ben net 20 weken ver. Maar misschien is het normaal. Ik ben voor elk kwaaltje naar de vk. Misschien kan je er ook eens naar bellen?

3. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Wat fijn dat je jezelf toch nog even goed voelt voor het zover is. Verder geen idee hihi. Maar omdat ik uit ander topic begrepen heb dat je je de hele zwangerschap.niet goed gevoeld hebt wilde ik toch even reageren :)

4. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    Das lief van je! Idd voel ik me al 8 maanden heel erg slecht dus dat ik nu ff geen/weinig pijn heb is echt een verademing!!! Dank je wel!

Deel Deze Pagina