Die van mij ligt in stuit, onvolkomen, ik voel sowieso niet heel veel. Maar meer onderin als bovenin.
Ik voelde Robin's schouder en hoofd heel duidelijk bovenin, net onder m'n ribben en zn voetjes onderin trappelen...Voor de rest voelde ik niet vele meer, maar hij zat ook erg scheef in m'n buik
Ik voel op het moment haar kontje tegen mn blaas, dr hoofdje bij mn maag ribben en dr voeten aan de rechterkant van mn buik. Af en toe voel ik volgens mij haar handje/armpje omhoog schieten en als ze ligt te draaien dr rug aan de linkerkant/midden van mn buik. Liefs, Duveldraakje
Bij mij kriebelt het overal, maar vooral het hoofdje voel ik in de rechter bovenbuik. Doordat de placenta voor ligt, heb ik niet zoveel last van schoppen
Ik voel nl een grote bobbel rechts onder mijn rib en bubbel bewegingen onderin. krijg vanmiddag een echo om te kijken hoe de kleine ligt. Weet niet wat ik zou doen als de kleine in stuit ligt.. Vind een draai poging beetje griezelig. Britt
Als je er bang van bent zou ik er al niet aan beginnen. Je moet proberen zo veel mogelijk te ontspannen anders krijgt ie de baby niet te pakken. Het doet al pijn en als je gespannen ligt gaat het alleen maar meer pijn doen!
Gelukkig ligt de kleine met hoofdje beneden. Voor de echo hebben de gynecoloog en haar assistente gevoeld en de een zei hoofdje beneden en de ander zei de billen. Dus VK kon het echt moeilijk voelen. Maar ik ben iig opgelucht! Britt