minder pijnlijke borsten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jantina, 26 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    goede morgen...

sins vanmorgen is mijn borsten gevoel zo anders :( minder gezwollen en me tepels zijn ook veel minder gevoelig......kunnen syntomen per dag wisselen? heb er vanaf het bigin last van gehad...en nu dit in eens....had van do op vrij nacht ook wat last van me buik gehad.....begin me al meer zorgen temaken :(

2. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik heb nog helemaal geen last van mn borsten!

3. Niet meer actief

ik heb de ene dag er ook meer last van dan de andere dag..

4. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey,

Ik heb er de ene dag ook meer last van dan de andere.

Liefs sancho

5. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Hallo,

Ikzelf heb dit gister bij mezelf ook ontdekt!! Ik heb vanaf week 2 van de zwangerschap tot nu toe steeds erg gevoelige en gezwollen borsten gehad, en sinds gisteravond is het ineens weg!! Ik wilde ook al een topic hierover plaatsen, maar toen zag ik jouw vraag.
    Ook de misselijkheid is bij mij praktisch weg. Ik heb gelezen dat het wel of niet hebben van kwaaltjes of het verdwijnen ervan niets te maken hebben met het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Laten we daar maar op vertrouwen!

Groetjes, Emma

6. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @Jantina, had ik ook hoor! En nog steeds! Nu heb ik het maar niet dan wel, terwijl ik in het begin bijna geen bh aan kon en niet op mn buik of zij kon slapen!
    Snap wat je voeld, ik vind ook elke verandering een reden tot stress.. (na een miskraam is deze zwangerschap zo spannend)

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Haiii,

Ik heb ook last van het aanzwellen en wegebben van mijn kwaaltjes. Kan er echt van in paniek raken als ik weer eens een aantal uur weinig of geen 'last' heb. Nu ik jullie reacties lees, stemt me dit wel wat gerust...
    ;) .

Liefs,
    (Onzekere) Anouk.

Deel Deze Pagina