Snel aangebrand.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door AnnaS, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Whoaa!

Onder de zwangere zijn die ook zo snel aangebrand?

Als mij iets niet aanstaat of net even niet past dan merk ik zelf dat ik behoorlijk vel kan reageren.
    Ben sowieso wel snelle happer, maar nu poehh heb er zelf last van.
    Ook ben ik net zo onzeker over veel dingen.

Wat een zwangerschap wel niet met je kan doen.

Groetjes Anna.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Praat me er niet van... Ik herken mezelf niet eens terug! ( en mn vriend ook niet ;) )

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :( ja ik nu ook.

Ik heb gister een tevredenheidsenquete moeten invullen voor onze makelaar. Ik was zeer chagi, dus in hoeverre ze mijn enquete serieus moeten nemen ? ;)

Ik was meestal ook wel snel aangebrand als ik ongi was. Nu ben ik alleen nog sneller aangebrand, maar ik kan ineens weer vrolijk zijn.,

Alles dus een tikje extremer.

4. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

Nou ik wou net een nieuwe topic plaatsen met dit onderwerp!
    Ik kan mezelf echt niet inhouden soms. Het komt echt met vlagen! Dan ben ik zoooo KWAAD!! En waarom dan? Nergens om. En de enige (buiten mezelf) die het echt te verduren heeft is mijn man!
    Echt sneu! Gisteren had hij de vaat niet opgeruimd, toen heb ik in mijn kwade bui alles wat op het aanrecht stond zo in de afwasmachine gemieterd...Handoeken, vuilins, alles erbij...Ik heb er gelukkig niks meer over gehoord...Hij zal ook wel denken! Hahaha
    Gelukkig ben ik niet de enige....
    Groetjes Jessica

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha heel herkenbaar hoor, m'n vriend krijgt er met regelmaat ook goed van langs.
    Nou ja... voor zover mogelijk want helaas veert ie nog niet zo mee als ik wel zou hopen en hebben we gelijk vette ruzie als ik doorga met snauwen terwijl hij zich daaraan irriteert ;)

Ach ja... het hoort erbij zullen we maar denken!
    Maar goed vervelend is het wel.

Btw. hebben jullie ook het idee dat iedereen bv in de supermarkt het op je heeft voorzien ofzo?? Zit me constant te ergeren aan winkelwagentjes die bijna tegen me aan botsen, mensen die niet aan de kant willen etc. etc. :)

6. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Cathlin79, zou dan wel idee zijn dat het jou opvalt zoals in de supermarkt, maar ik heb het toch wel met veel meer dingen waar ik mij aan irrieteer de laatste tijd.
    Zouden de hormonen wel zijn, kan mij trouwens niet herinneren dat ik dat bij mijn eerste ook dat had.
    Wel was ik in begin heel erg onzeker over veel dingen wat nu net het geval weer is.
    Apart, maar al die hormonen doen echt veel met je lichaam.

Groetjes Anna.

7. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

Ja supermarkten, het verkeer, iedereen is dan echt irritant.
    Het weer is ook nooit goed, alles is smerig en een zooi inhuis...
    Kortom het kan niet slechter! Wat bij bij wel helpt dan is van omgeving veranderen of me ff terugtrekken in mijn slaapkamer ofzo...

Groetjes Jessica

8. Ivana

Ivana Actief lid

21 mei 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Ja hoor hier nog eentje...
    Mijn mannetje heeft nou iets van ik geef d´r gewoon gelijk want zwangere vrouwen moet je maar niet tegen spreken... Ach hij vindt het wel grappig allemaal.

Maar ik kan soms echt heel onredelijk zijn en ook om helemaal niets in tranen uitbarsten, terwijl ik normaal echt niet zo snel huil om iets maar nu...

Ach hoort er allemaal bij...

Liefs Ivana

9. heel herkenbaar in mijn oortjes!hahah
    vlugger moe en chagarijniger ach ja komt goed!

groetjes krulliewullie

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    pff en ik, mijn vriend heeft het echt heeeeeel erg zwaar te verduren de laatste paar dagen.

11. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Hallo dames,

Hier nog iemand die heel snel aangebrand is. Zo was ik voorheen nooit. Schrik soms erg van mezelf en mijn vriend ook. Die vind het helemaal niet leuk. En IK zelf ook niet hoop dat het wel anders word,

Dikke kus Fennita

12. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    lachen hoor om dit allemaal te lezen. ben bezig om zwanger te raken en sinds 1,5 week heb ik ook deze klachten. mijn mannetje wordt er ook helemaal gek van. ik kan ook huilen om bijna niks.
    heb zaterdag een test gedaan (veel te vroeg) maar deze was negetief :(
    heb wel allemaal "klachten" die er wel op lijken om zwanger te zijn dus we wachten nog maar even af!!

13. Debby70

Debby70 Actief lid

22 dec 2005
    470
    0
    0
    Hey Meiden,

Hier nog een pff :cry:
    Iedereen heeft het bij mij te verduren,ik vind het zo naar ik ken mezelf echt niet meer.Het ergste is nog dat ik dat blije gevoel niet heb!!is dit normaal??

liefs

14. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    hier nog een hoor.. pff word gek van mezelf dus voor mn mannetje is het helemaal een ramp, vandaag wilde ik gaan douchen maar kreeg de kraan niet open omdat ie m veeeel te strak had dicht gedraaid (lekt anders) nou ik m opbellen en gezegd dat ik t niet normaal vond bla bla bla :oops:
    na even afgekoeld te zijn en alles een beetje doordacht te hebben, heb ik m terug gebeld en mn excuus aangeboden voor mn gedoe om niks.. pffff hormonen!
    ik vind t echt heel lullig voor m maar gelukkig is t zo'n schatje dat ie t allemaal maar over m heen laat komen ;)

15. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

schuldig!
    nog zo een die zich sosm niej kan in houden met snauwen..
    meestal loopt mijn mannetje maar weer eens een paar keer om met een big smile..so dat ik weet dat ik weer es over de limit ben gegaan en laat me even tot rust komen..

16. Ik heb het ook gehad. En ik was in die tijd 2 weken in Frankrijk...En de mentaliteit van die "aardige franse mensen" stond me niet aan. Dus als ik weer eens zo'n bui had dan was Frankrijk niet veilig!
    Haha, maar ik ben er nu vanaf...gelukkig!!

17. Marientje

Marientje Actief lid

Heel herkenbaar, dat was mijn eerste symptoom ;)
    Ik ben nu zo snel geïrriteerd en als er me iets niet aanstaat dan kan ik mijn mond niet houden en komt het er ineens uit. Soms verschiet ik er zelf van :)
    Maar moet wel zeggen dat het stilaan toch wat aan het verminderen is.

18. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik ben nog niet zwanger. tenminste ik moet nog afwachten maar ben ook erg snel aangebrand en ik weet niet waardoor het komt. om een klein dingetje kan ik al kwaad worden.

liefs san.

19. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Echt, daar heb ik in het begin ook zo'n last van gehad! Mijn vriend zegt dat hij er niet zo veel van heeft gemerkt, maar hij is dan ook zo lief dat ik hem echt probeer te beschermen. In een paar winkels heb ik helaas wel uitgehaald. Ik heb een keer mijn geld teruggeeist van de Hema en gekregen, maar achteraf begrijp ik niet hoe dat kon! Volgens mij heb ik dit als eens ergens geplaatst, maar ik heb een tijdje geleden ook een beveiligings beambte in de H&M afgesnauwd omdat ik vond dat hij een kledingrek op een brandgevaarlijke plaats had gezet. Ik heb hem recht aangekeken en zei op een gegeven moment iets van: "Dat rek blijft hier staan, en je verplaatst hem niet zolang ik in de winkel ben! Jij hebt toch een diploma? Je weet hoe het werkt met brandgevaar. Ik wil dat dat rek op een veilig plek staat." Of iets van die trant. En toen zei die jongen ok! Ha ha! :) En ik stond niet eens te shaken of zo. Ik vond het nog normaal ook, tot ik thuis kwam en en aan mijn vriend vertelde.

Ben ik sjachrijnig/prikkebaar geweest, vraag je? Ja!!

Kvoel me nu wel wat beter, hoor. :(

20. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

Als ik zo die verhalen lees hebben wij zwangere vrouwen echt humor!!! (achteraf dan)

Ik moet echt lachen, hahaha, of zijn dat ook weer die hormonen? hahaha

Liefs Jess

Deel Deze Pagina