Nou leg ik net ons mannetje op zijn buikje om te oefenen voor zijn nekje, ligt hij binnen 2 minuten op zijn rug, wat gaat het toch allemaal snel...Hij draaide zondag ookal op zijn zij Wanneer ging jullie baby zulke dingen doen? Ik zie hem echt met de dag veranderen, zo mooi... xxx Mamalous
Zo hee! Dat is echt snel! Mijn zoontje draaide met iest van 1 maand op zn zij en met 4 maanden van rug naar buik. Terug lukt hem nog niet. maar op het CB vertelden ze dat ze dit omrollen van rug naar buik al vrij snel vonden!
Dit lijkt mij wel erg snel. Was het niet meer toeval, dat hij terugrolde? Meestal leren ze namelijk eerst van de rug naar de buik te rollen met zo'n 4 of 5 maanden en pas veel later weer terug. Noelle kon net voordat ze 5 maanden was van de rug naar de buik omrollen, maar weer terug doet ze nog steeds niet helemaal bewust en gebeurt meer per toeval. Maar goed, ze ligt ook het liefste op haar buik en is druk aan het oefenen op handen en knieen om aanstalten te maken tot kruipen, dus ze wil ook gewoon niet terug rollen. Maar omrollen op de leeftijd van jouw zoontje lijkt mij meer een toevaltreffer, dan dat hij dat bewust doet.
Dat zou echt heel goed kunnen, daarom was ik best een beetje verbaasd..Maar als hij op zijn buikje ligt zet hij zich ook af met zijn voeten en komt hij stukjes naar voren.."hoort"dat dan wel? Ben wel benieuwd of hij het dan een volgende x weer zal doen
Tja, wat hoort? En wat hoort niet? Elk kind is verschillend natuurlijk en ik denk dat veel kindjes zich al wel iets afzetten misschien, maar dit alles doen ze op die leeftijd nog niet echt bewust. Het zal mij dus ook benieuwen of hij het nog weer zal doen.
Soraya deed dat met 5 weken ook al. van buik naar rug draaien dan. ik heb het gevraagd op het CB en ze zeiden dat het echt nog niet bewust is. het komt gewoon omdat ze dan het hoofdje zo ver naar achteren gooide, waardoor ze het evenwicht niet meer kon bewaren en per ongeluk weer op de rug rolde. daarna heeft ze het een maand of 2 niet meer gedaan en nu doet ze het dus wel erg bewust. ze vind het zelfs leuk, en vooral als ik haar weer op de buik draai (dat lukt haar nog niet zelf) om vervolgens lekker weer om te draaien hahaa, zo blijven we lekker bezig toch?
hij deed het net weer...en hij levert er me toch een kracht voor.. hij vind het ook echt niet leuk om op zijn buik te liggen