's Morgens geen brood

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by mamavanJ&D, May 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hallo Eveline,

ik heb een vraagje. Mijn zoontje is 16 maanden.
    Heb al een aantal keren geprobeerd om hem 's morgens brood te geven, maar dit wil hij echt niet. Hij gooit het gewoon op de grond en schud dan heel hard nee.
    Ik geef hem nu dus nog steeds 's morgens de fles. Hierin krijgt hij Nutriton, om het dikker te maken. (dit omdat hij van (te) veel pap weer heel erg aankomt en te dik word (is dus in overleg met CB).

Nu vroeg ik mij af, wat ik nou straks het beste kan gaan geven, als de tijd van de fles echt, echt is afgelopen... De fles wil hij namelijk wel...

Liefs,

Patricia

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

Sep 1, 2009
    5,654
    0
    0
    Hallo Patricia,

Melk uit een bekertje is ook een optie, misschien mag je kindje tegen die tijd ook al wel pap.

Groeten eveline

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ja pap mag hij sowieso wel hebben, maar het gaat erom dat hij 's morgens dus geen brood wil eten.
    Ik voeg me af of er misschien een oplossing is hiervoor, of dat hij pap moet blijven krijgen...

4. Friso

Friso Voedingsdeskundige

Sep 1, 2009
    5,654
    0
    0
    Hallo,

Belangrijk is dat je kindje in ieder geval 2 sneetjes brood eet, als dat tussen de middag lukt, is het niet erg dat hij in de ochtend een ander ontbijt krijgt hoor.

Groeten eveline

Share This Page