Zoals het onderwerp al zegt. Onze kleine meid is ziekjes . Ze heeft sinds gisteren iets meer dan 39 graden koorts. Ze is hangerig en huilerig als ze wakker is. Ze drinkt en slaapt wel goed. Ook haar poep- en plas luiers zijn prima (al heeft ze vandaag nog geen poepluier gehad). Ik heb dus eigenlijk geen idee waar het nu van komt. Ze niest wel veel, maar verder is ze niet verkouden (heb voor de zekerheid maar een ui op haar kamer gelegd). Maar ik heb ook het idee dat er aan de bovenkant van haar tandvlees een tandje doorkomt. Het is een heel klein wit puntje en het zit ook nog eens niet echt in het midden waar je eigenlijk zou verwachten dat er een tandje zou komen. Kan iemand me wat raad geven, buiten het geven van paracetamol?
Als bij devlin tandjes doorkomen heeft hij ook vaak koorts, huilerig en hangerig. ik smeer dan op het tandvlees dentinox en geef ik hem wat sinaspril en dan zakt de koorts vanzelf.
Niet echt tips, wel heel veel beterschap! Voor de tandjes evt. Chamodent of Dentinox misschien geeft helpt het wat.
ja ik ga straks als mijn man thuis komt naar de drogist om een voorraadje in huis te halen. Bewn nu dus ook echt benieuwd of het een tandje is of dat ze een griepje onder de leden heeft.
Giovanna had laats ook ineens een paar dagen koorts en 1 avond zelf 39.7 maar waar het nu van kwam heb geen idee! Kan best tandjes zijn maar ze laat me niet in haar mond voelen, en doet ze dat wel dat bijt ze me heel hard, dus ik doe het maar niet haha.
Ja gek is dat. Jasmijn is deze avond wel erg gaan snotteren, nu ik een ui op haar kamer had gelegd. Dus het is open aan het gaan. Ik denk nu dat ze toch wel griepig is. Maar ja wie weet is het toch oook wel een tandje. Belangrijkste voor mij is dat ze beter wordt en dat de temperatuur gaan zakken. Ze heeft vandaag bijna alle flessen leeggedronken en heeft een goede poep- en plasluiers. Net had ze nog een temp. van 38.6, dus heb er toch maar weer een paracetamol gegeven. Morgen ga ik nergens heen en wordt het weer een pyamadagje voor haar en voor moeders dan ook lekker