Minder schoppen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lieverdjuh, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Is t normaal dat ik mijn kleine meisje nu minder voel?
    Ik voel haar wel maar niet zo vaak meer als voorheen.
    Ik heb wel gelezen dat ze nu minder de ruimte hebben om te bewegen klopt dat.?
    Als ik s'avonds naar bed ga en lekker ga liggen voelde ik haar altijd heftig schoppen en bewegen maar dat is nu niet meer zo.

Ik moet dinsdag naar de gyn....dan vraag ik t daar even na.
    Maar ik wou toch graag weten of t normaal is dat ik me kleine meisje nu minder voel.

kussies Lieverdjuh....

2. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Volgens mij beweegt de baby wel minder naarmate er minder ruimte is om te bewegen. Ik denk dat als je af en toe nog wel beweging voelt dat 't wel goed zit.
    Je voelt haar nog wel toch?

3. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik heb een paar weken ook zo even gehad dat ik haar niet meer zo veel voelde als anders.Ik ging dan even liggen en na een minuutje reageerde ze met een schopje ofzo dus was ik weer even gerust.
    Maar het was echt veel minder dan ervoor.

De laatste week voel ik haar niet echt veel schoppen maar meer vanbinnen bewegen en duwen en ze heeft een paar keer per dag de hik :D
    Ik heb het gevoel dat de bewegingen anders worden.

Maar zolang je ze een paar keer per dag voelt(al is het maar 1 schopje)is het goed zei mijn gyn.

4. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Ja ik voel haar gelukkig wel.
    Maar de schopjes zijn zo zacht geworden en t lijkt net of ik haar dan niet zovaak voel.
    Ik heb wel 2 keer de hik gevoelt als ik t goed heb, ik voel dan een regelmatig getik die een tijdje aanhoudt.
    Ik voel haar gelukkig wel maar minder als voorheen.
    Ik mis t gewoon haha, ik hoop dat t snel weer schopjes worden.

5. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Zo rond de 30 weken hebben veel vrouwen hier last van.
    De kleine heeft een groeispurt en beweegt dan minder. Dus niks om je zorgen over te maken!

6. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    oke dan ik hoop t maar....
    maar dinsdag moet ik naar de gyn en dan wordt er ook een echo gemaakt voor de groei dus ik ben benieuwd.!

7. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    hier word er ook niet veel meer geschopt maar ze is wel heel erg aan het duwen

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Is heel erg normaal rond deze tijd van de zwangerschap lieverdjuh.
    De baby heeft nu veel minder de ruimte om echt te bewegen (van zich af te schoppen en slaan) Echte schopjes en knuistjes maken nu plaats voor af en toe wat geduw, maar vooral 'schuivende' bewegingen.
    Maak je geen zorgen! Zolang je haar over de dag door maar een paar keer voelt is er niks aan de hand!

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik had het afgelopen week ook, als het geleidelijk af neemt is het normaal, bij mij vond de VK het toch een reden om me naar het ZH te sturen en ik heb daar 2x 1,5 uur aan de CTG-scan gelegen en een echo gehad. Een verklaring konden ze daar niet vinden, maar na 36 uur melde mijn kleine meid zich weer en dat was op de scan toen ook duidelijk te zien.

Ook bij mij was het wel voelbaar, maar ook vele malen minder dan anders. Als je het niet vertrouwd gewoon je VK of gyn bellen. In het ZH zeiden ze tegen mij dat ik ook te lang gewacht had met bellen, hoewel er niets gevonden is dat lijkt om een afwijking. Ik dacht ook 'ik moet toch dinsdag naar de VK' maar in het ZH zeiden ze dat je ALTIJD moet bellen als je twijfeld, het feit dat je hier post geeft al aan dat je er niet helemaal gerust op bent. Ze checken in het ZH liever 10x te veel dan 1x te weinig hoor.

10. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Ja ik lees t erg veel nu dat je kleintje in je buik minder voelt omdat ze nu minder ruimte hebben....ik heb even op t internet zitten neuzen bij 31 weken zwangerschap en je leest t veel dat t nu meer bewegingen zijn en duwtjes.
    Ik voel mijn kleine meisje wel regelmatig maar anders dan normaal.
    Maar zolang ik haar voel vindt ik het goed.
    Als ik haar helemaal niet zal voelen zal t een ander verhaal zijn.
    Maar nu ik t over me kleine meisje heb voel ik haar weer aardig bewegen nu ik zo achter de computer zit :)

11. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Hallo meiden daar ben ik weer....

Vandaag waren we voor controle in t ziekenhuis.
    En alles is goed met ons meisje.
    We hebben een echo gehad en alles is goed....ze groeit heel erg goed en ze weegt ook goed zei die mevrouw ongeveer 1800 gram ik meteen gevraagt of dat goed was en ze zei dat t prima was.
    Dus wij blij :)
    Ze vroeg me ook of ik nog vragen had.
    En ja die had ik wel :)

''ik voel me kleine meisje zo weinig''

en jullie hadden gelijk omdat ze nu minder ruimte
    heeft daar binnen gaat ze ook anders bewegen.

Dus ik ben weer helemaal gerust en heel erg blij dat alles goed gaat met me mooie meisje.

Ik wou t jullie even laten weten hoe t was gegaan.

Dikke kus

Deel Deze Pagina