@RoGiJuLi Wil jij ook meekijken. Normaal is mijn lf 15-16 dagen en nu ineens vanmorgen op 10 dpo al een flinke daling. Neem aan dat dit betekend dat ik ongi word? Of is dit normaal? Voor mij nog nooit gezien tenminste. Ook de overlay van de andere maanden. Geel is deze maand dus
Het zou kunnen dat je lf nu korter is deze maand. Ik heb normaal een lf van 10-11 dagen maar heb er toen ook eens 1 maand tussen gehad dat mijn lf maar 7 dagen was. Een innesteling zou ook kunnen, maar daar vind ik de dip wel te diep voor eigenlijk Ik ben bang dat je niks anders kan doen dan de dag afwachten en je temp morgen. En voor de zekerheid ff "bescherming dragen"
Okee ja ga wel van het eerste uit en wacht daarna wel af. Ja inderdaad heb ook flinke krampen maar geen bloed dus zal dan later vandaag misschien wel op gang komen
@RoGiJuLi hij is weer helemaal gestegen... wel enorme krampen gehad dus verwachte ongi te worden. Normaal heb ik wel een dip stijging en dan omlaag ongi.. maar nooit dat die naar normale temp stijgt. Zit altijd wel 0,2 of 0,3 lager dan normale temp. Als voorbeeld feb ook even toegevoegd van wat voor stijging ik normaal bedoel(maart overgeslagen ivm uitzending vriend)
Ik hoop het ook ja. Voor Mn gevoel al best een tijd bezig maar dat komt doordat er veel rondes ivm uitzending uitgevallen zijn en de andere twee met 1x raak waren Haha. Al waren beide van voor de baarmoederhals operatie en andere vader dus dat maakt het alleen maar zenuwachtiger of het nog lukt