Doorzichtig slijm

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kissie, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Esmee is bijna 6 weken. Als ze de fles heeft gehad doet ze altijd een dikke boer en gaat naar bed. Toen ik haar vanmorgen twee uur na de voeding uit bed haalde spuugde ze twee keer flink wat doorzichtig slijm wat erg zuur rook. Zou dit komen omdat ze nog een boer dwars had zitten of is dit normaal?

2. Niet meer actief

misschien is haar melkje niet goed gevallen.. als het echt zuur ruikt, dan is het in ieder geval al even in de maag geweest..

Kan verder geen kwaad! Zeker niet als het bij die 2 ladingen is geweest!

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn kon echt spugen in alle soorten en maten....
    Waaronder dus ook doorzichtig slijm. Het is gewoon verteerde melk. Er zat waarschijnlijk een boertje dwars waardoor er iets omhoog is gekomen. Kan geen kwaad hoor, alleen het stinkt een beetje.... :(

4. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Oh gelukkig. Hoe lang laten jullie ze boeren? En hoe weet je of er niet meer boertjes gaan komen?

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Bij Lynn weet ik zodra ze uit haar bedje komt er nog een boer dwars zit. Dus voor ik haar op de commode leg, loop ik met haar rond, doe de gordijnen open en dan is het boertje er meestal al uit.

Ik weet eigenlijk nooit of ze uitgeboerd is, soms komt er nog een zodra ik haar oppak.

Ik gebruik nu sinds een aantal weken de aventflessen en heb het idee dat ze met deze flessen (of spenen) meer lucht binnen krijgt, want ze is erg boerderig
    Sinds vandaag probeer ik een andere fles uit om te kijken of het minder wordt.

6. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Even off topic.

Chacha:

Ik gebruik al heel lang avent flessen en Sem krijgt nu minder lucht binnen doordat ik de ring minder strak op de fles draai.

Zo kan er lucht ontsnappen en je fles piept of zingt een beetje :p

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Thnx Patricia :D
    Ik ben nu weer met de Bfree fles gestart (die had ik nog liggen maar was ik mee gestopt toen ik volledig comfort ging gebruiken, nu zitten we weer op andere voeding). Ik moet zeggen dat het met deze fles al weer een stuk beter gaat. Maar bedankt voor de tip.

8. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik heb de difrax fles, deze ontlucht zichzelf.

Deel Deze Pagina