voor iedereen die onzeker is omdat het sexleven er niet meer is

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tines mam van 2, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    hallo dames,

regelmatig kom ik topics tegen dat we ons onzeker voelen omdat de kerels geen sex meer willen.

vaak word er dan in de topics gereageerd met we deden het op de ochtend van de bevallig nog....

ik hoop dat wij dat ook doen :D
    maar voor diegenen die alsnog onzeker blijven.....

ik kwam wat tegen op internet

check:
    Volgens het blad 'Ouders Van Nu' blijft 26% de hele zwangerschap vrijen. 8% stopt na de 36ste week, 31% stopt tussen de 29ste en 36ste week, 15% stopt tussen de 17de en 28ste week en 17% stopt voor de 17de week[bron?].

dit stond op wikipedia.

dus maar 26% vrijd de hele zwangerschap en de rest scheid er allemaal mee uit.
    de normaalste zaak van de wereld dus.
    dus dames een zorgen meer maken niet meer onzeker worden!! is niet nodig het "hoort" zo dat je stopt met sex hebben :D:D:D:D

2. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Wij doen "het" mss niet meer sinds mijn buik echt te bol werd en ook om geen premature contracties uit te lokken (ben te vroeg bevallen van ons eerste kindje) maar we doen wel nog andere leuke dingen bij elkaar hoor op dat gebied!

3. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    ik zit sinds week 31 thuis vanwege extreem veel harde buiken en voorweeën. ook na de seks kreeg ik veel voorweeën en sindsdien durft/wil mijn vriend niet meer, omdat hij niet wil dat de baby voor week 37 geboren word.
    aan lust ontbreekt het mij niet, dus ik hoop heel erg dat hij over 2 weekjes wel weer wil. als ik het zelf dan nog wil tenminste :p
    los van dat ik soms wel eens seksueel gefrustreerd raak voel ik me niet onzeker ofzo hoor.. kan me niet voorstellen dat er (veel) mannen zijn die hun vrouw niet meer aantrekkelijk vinden (uitzonderingen daargelaten) of niet meer van hun vrouw houden of wat dan ook.
    op het laatst voel je je als vrouw vast niet altijd even geweldig of sexy meer. maar het is wel super bijzonder wat ons lichaam allemaal doet, je bent nu vrouwelijker dan ooit!
    en die seks zal heus wel weer komen (al dan niet met een beetje hulp) ;)

4. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Hier staat het wel op een lager pitje dan normaal, denk nog 1-2x per week. Komt vooral omdat ik beroerd word als ik opgewonden raak (echt heel irritant) en last van mijn buik krijg na klaarkomen. Ik zie er dan toch een beetje tegenop. Gelukkig begrijpt mijn man dat volledig :)

5. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend
    Oooh wat verlang ik erna om weer intiem te zijn met mijn mannetje. Maar helaas..ik krijg er gigantische buikpijn van de dag erna. Ik weet dan niet waar ik het zoeken moet.

Maar we knuffelen wel veel :).

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wij hebben nu sinds 3 weken geen gemeenschap meer. Mijn man wilt niet meer sinds mijn buik is gegroeid. Bij ons stond het sowieso op een laag pitje doordat het bij mij pijnlijk is sinds een paar weken.
    Ach ik word er niet onzeker van hoor, ik weet dat het niet aan mij ligt maar aan mijn bolle buik. Mijn man vind dat toch een beetje vreemd en onprettig. Er zijn toch ook andere manieren om elkaar te bevredigen?

7. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Werd ik ook nooit onzeker van, dat kwam pas na die tijd, als de vellen erom heen lubberen :$

Deel Deze Pagina