Oh, dat is balen zeg. Hier ook zoiets, 25 eraf, maar daarvan toch weer 15 erbij. Niet door medicatie overigens, maar een terugval qua eetstoornis.
Ik sla vandaag even over. Verjaardag gevierd hier met vlaai, cake, hapjes en wijn Morgen weer braaf. Hoewel..... er is vlaai en cake over en die waren allebei gruwelijk goed gelukt. Beetje braaf dan. In de basis gezond, en een stukje cake tussendoor.
Niet zozeer de omgeving. Maar als ik op m'n eten let haalt mijn man vaak opvallend veel lekkers in huis Volgens hem is dat allemaal maar toevallig maar ik geloof het ondertussen gewoon niet meer hoor Maargoed, ik kan vrij streng zijn als de knop eenmaal om is. En wanneer ze hier thuis iets lekkers eten vind ik dat niet zo erg, kan prima nee zeggen. Bovendien doe ik wel eens mee, maar gewoon niet iedere keer. Gelukkig krijg ik er geen commentaar op, dat scheelt wel.
Welkom terug! Heb nog wel eens aan je gedacht ❤️ Hier ook een tijdje afwezig geweest door familieomstandigheden.
Invriezen? Ik maak cake vaak in zo'n enorme ronde schaal. Veel te veel om in één keer op te maken, al gebeurt dat wel vaak alsnog de dag erna Dus uit zelfbescherming vries ik de halve cake maar gewoon in. Wel lekker hoor, vlaai ❤️
O: kwark met granola T: cappuccino met een kiwi L: 2 vk boterhammen met kip grillworst en wat komkommer A: lekkerbekje, erwtjes en pommes duchesse misschien tussendoor wat maiswafels of wat walnoten. Verder probeer ik veel water en gember thee te drinken
Ik denk dat het snel op is met de mannen hier in huis. Dus dat komt wel goed. De cake is met skyr en banaan gemaakt, dus die vult ook enorm goed. Ik ga me nu omkleden voor een flink stuk hardlopen, dus dat compenseert wel genoeg voor vandaag. Als ik woensdag ongeveer gelijk uitkom ben ik tevreden.
Ik heb mijn kop uit het zand getrokken en ik ga ook weer meeschrijven. Lange periode nergens op gelet, niet goed, schade valt mee, maar ik wil echt weer verder waar ik was en door… O: boterham met smeerworst T: kiwi L: yoghurt, muesli, appel M: tbd A: sperziebonen, aardappelen en een gehaktbal
Pakje van koopmans (mix voor kwarkcake) en dan een schep cacaopoeder erdoor. Skyr ipv kwark. En bovenop schijfjes banaan. Hij was erg lekker. Zeker niet gezond hoor. Maar zo voor af en toe mogen we er wel van genieten.
Vandaag: O: havermoutpap met appel en kaneel L: restje mosterdsoep en een tosti (volkorenbrood, worst, kaas, pesto) T: stukje appel kruimelvlaai A: rundervinkje met spinazie en wafelfrieten uit de airfryer.
Eetlijst van vandaag (vastendag): O: 2 volkorenmeel/havermout pannenkoekjes, 1 met jam en 1 met chocoladepasta, thee A: 4 dadels, glas karnemelk Kom groentensoep, orzo met groenten en kip T: stukje banaan en ongeveer 2/3 (namaak)snickers
O: 2wasa met grijze garnalen L: 2wasa met kalkoenfilet T: langsgegaan op de jaarmarkt en churros gekocht. A: msemen gevuld met kip en een dipsaus van harissa en olijven.