Mijn lijstje van vandaag O: kwark, kiwi en granola T: worteltjes L: 2 volkoren boterhammen met kaas en komkommer straks T: appel met kaneel A: pasta met kip, rode pesto, champignons en broccoli
Mijn lijstje. Ontbijt: skyr, granola, appel kaneel Vm: niets Middag:. Groenten soep, volkoren wrap met humus en restjes groenten. Nm: niets Avond:.volkoren spaghetti, gemengd met courgetti en vegetarische spaghetti saus. Extra: vermoedelijk niets want we eten pas rond 18u30.
O - plak zelfgebakken appelcake (met 0% appelmoes, recept van chickslovefood) L - havermoutpap met banaan en koek&speculaas kruiden T - Lindahls stracciatella met een handje cornflakes D - 2 bruine bolletjes met 2 Duitse biefstuk, augurk, rucola en tomaat T - Ehrmann high protein mousse vanille Eigenlijk had ik het toetje gehaald voor morgen maar ik kon hem niet weerstaan Qua voeding had het beter gekund vandaag nu ik het zo lees, heb niet zoveel groente gehad. Wel een uur baantjes gezwommen vandaag dus dat compenseert het toetje weer
Bedenken wasniet zo moeilijk. Ik had gisteren een grote pan erwtensoep gemaakt. Was ik dus compleet vergeten De helft wat er nog stond opgegeten en de andere helft in de vriezer gelegd. Paar stukjes stokbrood met paté ernaast. (Vroeg man roggebrood mee te nemen, maar die kwam met stokbrood thuis)
Vandaag ging het redelijk qua eten. O: havermoutpap T: mandarijn met venkelthee L: groentensoep met een stukje brood met pindakaas A: rijst, linzen en witte kool met tomatensaus, en 1 kleine kipvleugel T: klein stukje pompoen baked oatmeal (had ik gemaakt omdat ik nog pompoenpuree in de koelkast had staan en die moest echt op), de rest heb ik per stuk ingevroren.
Ik ga ook beginnen met de vacushaper hoop dat het ook helpt om extra af te vallen. Iemand ervaring ermee toevallig.
O: kwark, kiwi en een walnoten L: 2 volkorenbrood boterhammen, 1 met kipkerrie en 1 met kip grillworst Straks T: worteltjes en evt maiswafels A: spinazie stamppot met kipgehaktballen in een lekkere jus
Vandaag mijn zondig dag. Ontbijt: Volkoren.boterham met pindakaas en banaan. Vm: niets Middag: groenten soep met rozemarijn crackers en humus van zongedroogde tomaat Namiddag: potje skyr creme brulee. Avond: zelfgemaakte frietjes met steak , salade en champignonsaus Extra: niets Ik kijk echr naar het avond eten uit.
Vandaag: O: havermoutpap met 2 dadels T: een paar pinda's en een kop bottenbouillon L: groentensoep met 2 gekookte eieren T: mandarijn en thee A: stukje brood met bissara (tuinbonenpuree)
O: kwark met granola T: kiwi en een mandarijntje L: broodje kipkerrie Straks A: salade van veldsla, avocado, kip, gebakken uitjes, parmezaanse kaas en wat olie en citroensap
O: yoghurt met havermout, gemalen amandelen en lijnzaad en een granaatappel L: brood met smeerkaas en pindakaas A: couscous met groenten en lamsvlees T: mandarijn, blokje chocola
O: kwark met appel/kaneel en wat rozijnen L: 2 spelt crackers met oude kaas en komkommer T: mandarijn en maiswafel A: rijstsalade,2 loempia’s en een kip briwat
Vandaag ging niet helemaal goed. O: brood met dadels en olijfolie en muntthee maar wel een dubbele portie vergeleken met wat ik normaal eet T: venkelthee A: fricassee (gefrituurde broodjes met vulling van aardappel, tonijn, olijf, ei en pittige saus), daar ook een paar stuks teveel van gehad. Oh en een glas karnemelk. Tja, ik zie het dan maar als een cheatdag denk ik
Op zich prima dagen gehad, soms eet ik wel een kruidnootje tussendoor. Maar gisteren uit eten geweest, dus nu weer even herstellen. Eerste kilo is er wel af (ruim) dus dat is mooi!
Vandaag : -Skyr kokos met verse granola en zespri -Volkoren boterham, en eitje + verse soep (zo meteen maken). - Hamrolletjes met witloof. - Tiramisu op basis van kwark en volkoren eierkoek.
O: kwark met walnoten en honing T: 2 mandarijntjes L: 2 broodjes kipfilet en ei T: half zakje worteltjes A: 2 wraps gevuld met kipfilet, ijsberg sla, rode ui, mais, komkommer en een yoghurt sausje (Griekse magere yoghurt met tzatziki kruiden)
O: 2 volkoren pannenkoekjes, 1 met abrikozenjam en 1 met chocoladepasta, en een klein gefrituurd broodje van gisteren met poedersuiker , muntthee L: broodje met restje aardappel/ei mengsel van gisteren + wat mayonaise en 1.5 kom groentensoep T: 5 amandelen, bottenbouillon, thee A: orzo, linzen en groenten
O: havermoutpap met banaan en cacaopoeder L: soep van gisteren. 3 volkoren boterhammen met philadelphia en 1 met chocopasta T: appel A: witlofsalade met uitgebakken spekjes, avocado en tomaat. T: stukje bonbonbloc T2: schaaltje aardbeienkwark