O: gezond havermoutappeltaartje T: handje koekkruimels L: 2 volkoren broodjes met kipfilet en hagelslag T: kwark met aardbeien, 1 merci A: chili sin carne met volkoren naanbrood
O: brood met pindakaas en kweeperenjam T: zelfgemaakt havermoutkoekje L: pasta met een gekookt ei en kom groentensoep A: rijst met doperwten (waarvan ik maar de helft van had gegeten ) T: 2 crackers, met chocoladepasta en abrikozenjam Normaal is vrijdag m'n cheatdag, maar omdat niemand zich echt lekker voelt hier niets speciaals gemaakt. Voor m'n zoete trek net maar een cracker met chocoladepasta gepakt
O: zwarte koffie + banaan (voor het sporten) T: plakje gemberontbijtkoek L: boterhammen met gebakken ei en een met chocopasta T: proteïneshake met bosvruchten, biet en havermelk en nog een stuk ontbijtkoek A: sperziebonen, aardappeltjes uit de oven en kip cordonbleu T: halve fitpiggy Heel veel trek vandaag. Komt waarschijnlijk door m'n vrije dag en de pittige workout vandaag. Baal er op zulke momenten echt van dat ik nog 5 kilo kwijt moet. Zou het liefst van alles naar binnen snaaien.
Ik ben alweer even niet aan het schrijven hier. Iets met heel druk zijn met andere dingen. Zorgen. En niet zo regelmatig en netjes gegeten als ik zou willen. Maar de motivatie is nog niet verdwenen. Dus ik blijf gewoon opnieuw beginnen. L: havermoutpap met gebakken appel en kaneel T: 2 miniloempia's meegesnoept van man. T2: minikrentenbolletje met kaas en optimel proteïne T3: minimarsje (lag naast de fruitschaal. Ik wilde een appel pakken en toen schoot mijn hand uit ) A: gebakken zalm met spinazie, minirösti (niet teveel daarvan) en salade (eenvoudig ijsbergsla met tomaat en komkommer) Edit: was nog een tussendoortje vergeten. Hmm. Tussendoor gaat t nog niet helemaal goed merk ik.
Gister O niks L een club sandwich kip (gingen ergens lunchen) T niks D 2 witte bolletjes met ei,ham en kaas T wat chips Het gaat hier met ups en downs, 2 verjaardagen gehad, nog een keer uit lunchen geweest e.d. Dat helpt niet echt mee Maar, nog steeds wel goed op gewicht wat er af was, dus dat is goed Alleen dus verder niet echt meer afgevallen Maar probeer wel op te letten wat ik eet. Sta nog op -3,5 kg.
Vandaag zondig dag. Ontbijt: skyr en fruit . Vm: niets Middag zondig moment: donkerbruin brood met vleeskroketten, mosterd en salade van witte kool, wortels, ijsbergsla en tomaat. Namiddag : beetje fruit snijden voor iedereen Avond: verse lasagne Extra: niets.
Gisteren: O: brood met olijfolie en dadels, thee A: 3 dadels, yoghurt met gemalen amandelen Daarna groentensoep en tajine (is een soort frittata) Vandaag: O: stukje baguette met boter en jam, thee A: 3 dadels, yoghurt met gemalen amandelen Daarna een broodje tonijnsalade en tajine van gisteren, beker bouillon
Vandaag O 2 beschuitjes met 20+ smeerkaas L breaker aardbei zero D mc donalds Daarom dus rest van de dag beetje proberen kcal laag te houden en maar een extra rondje lopen
Baaldag. Gisteravond de minimarsjes en twixjes van de kinderen opgevreten. (Ik heb niet geteld Film gekeken met jongste zoon. Die krijgt dan altijd chips erbij. Daar had ik geen zin in, maar wel ontzetten trek in zoetigheid. Nadat jongste in bed lag gewoon nog meer gepakt. Ik bleef op tot de puber thuiskwam van carnaval vieren. Vandaag nieuwe dag, maar werd wakker met enorme hoofdpijn. Migraine-achtig. Nu wel wat gezakt gelukkig (anders zat ik hier niet). Maar normaal eten vind ik dan ook weer lastig. L: 3 dunne volkoren crackers 2 met kaas, 1 met philadelphia. En een appel A: plan is pasta met zalm. Maar weet nog niet precies hoe ik dat ga maken. Er ligt nog courgette. Dus die gaat er wel in. Maar mask ik er een soort romig sausje van? Of de pasta met alleen wat pesto maken en dan de courgette grillen eventueel met nog wat andere groenten? Of ....
O: zwarte koffie T: frambozen L: 2 kommen broccolisoep, 2 volkoren boterhammen met kipfilet en champignons + nog 2 stukjes stokbrood met salade T: smoothie bosvruchten, biet en havermelk A: boerenomelet met ui, spinazie en tomaat en toen nog zin in zoet, dus nog twee boterhammen met chocopasta op.
Gisteren: O: brood met olijfolie en dadels, thee A: yoghurt met gemalen amandelen, 3 dadels Rijst met seitan en doperwten (waarvan maar de helft ofzo gegeten), stukje tajine Glas sinaasappelsap, beker bouillon Vandaag: O: 2 volkoren pannenkoekjes, 1 met dadelstroop en 1 met kweeperenjam, thee A: yoghurt met gemalen amandelen, 3 dadels Kikkererwtensalade, gekookt ei, beker bouillon T: zelfgemaakt havermoutkoekje
Ja hoor. Dat was 's avonds alweer over. Duurt bij mij doorgaans zelden langer dan een dag. Alleen heb ik t de laatste tijd wel vaak
En nog even een kleine update van de afgelopen dagen. Gisteren gaan we het even niet over hebben. Keihard carnaval gevierd. Wonder boven wonder vandaag zonder hoofdpijn wakker geworden. Maar wel een beetje brak. Dus ik heb wel een goed ontbijt gepakt. Morgen start ik weer met if. O: brinta L: salade met kleine kiploempia T: appel T2: hele zoete zin bedwongen met een wit puntje met chocopasta A: mosterdsoep (zelfgemaakt) met half naanbroodjr T: eiwitrijk chocopudding
O: koffie T: mineola L: eiwitoats met wortelpuree en cacaopoeder (rest at pannenkoeken) T: proteïneshake met lijnzaad, spinazie, bosvruchten en havermelk + gekookt ei + e kleine koekjes (was in de speeltuin, dus al heel trots dat ik m'n eigen eten had meegenomen) A: spitskoolschotel T: 1/2 fitpiggy
O: baked oatmeal met pindakaas en 3 dadels, thee A: yoghurt met gemalen amandelen, 3 dadels. Daarna couscous met seitan en witte kool, beker bouillon Daarna vooral water, ik had nogal dorst vandaag vanwege dat ik verkouden ben geworden (denk ik). Dorst is bij mij nogal zeldzaam.
O: zwarte koffie T: druiven, 1/2 appel L: 2 volkoren wraps met pompoenspread, sla, wortel en pulled chicken T: shake met spinazie avocado, ananas + gekookt ei T: banaan voor het sporten A: restjes (spekjes, spinazie, roomkaas, volkoren orzo) T: 1/2 fitpiggy
Ik begin weer op stoom te komen. Ik was toch een heel klein beetje afgevallen. Dus nu gemotiveerd om weer door te pakken Gisteren een goede dag: L: witlofsalade met 2 gekookte eitjes en een bruin bolletje met chocopasta T: optimel eiwitrijk A: kipsaté (eigen marinade van sambal sojasaus en veel specerijen) met gegrilde pittige aubergine, atjar, pindasaus (helaas kant en klaar. Ik was vergeten kokosmelk te halen) en een paar wafelfrietjes. T: optimel en een granenreep (geen idee welke, lag los in de la met alleen een folietje eromheen waar niks op stond) Vandaag weet ik t nog niet. Zometeen ga ik denk ik tosti maken. Avondeten moet nog bedacht (en deels gekocht) worden.