Ik zie het ook totaal niet als misdragen, ik vindt het passen bij de feestdagen dat je dan dus wél wat ongezonder eet als normaal. Het stond dus ook al ingecalculeerd, misdragen noem ik het als ik een gezonde dag gepland heb maar uiteindelijk friet eet of een maaltijd bestel Vandaag viel het reuze mee hier iig: O: paasontbijtje weer: roerei op 2 afbakbroodjes & croissantje met jam en een plak paasbrood. Glas duo drank sinaasappel/perzik T: niks L: niks T: paar snacks bij schoonfamilie; 3/4 paaseitjes en wat chips/nootjes maar niet heel veel gepakt. D: 1 opscheplepel krieltjes, 1 gehaktbal en verder alleen maar salades op. Als dessert een heel klein stukje vienetta & 1 bolletje passievrucht ijs. Alleen maar water en zwarte koffie gedronken. Ik merk echt door het IF dat ik nu ook op dit soort dagen veel minder honger heb, waardoor ik dus al automatisch dan een maaltijd over sla zoals de lunch. Nu nog even lekker een uur fietsen, wel zin in want na dit soort dagen voel ik me toch wel altijd een beetje een zoutzak
Hier was gisteren zoals verwacht een lekkere dag haha. L: tosti van 2 vkb mozzarella, pesto en kipfilet T: handje snoepjes T2: 3 hapjes van bittergarnituur en 2 stokbroodjes met aioli A: paar stokbroodjes met aioli, stoofpotje met patat en salade en tiramisu als nagerecht. Had gisterochtend nog op de weegschaal gestaan en die stond op -2.5kg niet heel gek na zo'n lange poos prednison. Houdt dan altijd heel veel vocht vast haha. Maar is wel een fijn begin, ben benieuwd naar volgende week. Jammer dat weersvoorspelling alleen zo slecht is, misschien eens kijken naar een workout voor thuis.
Vandaag een prima dag gehad Ook weer goed water gedronken, schoot er met de paasdagen ook een beetje bij in, dronk wat te weinig. O: Een bakje griekse yoghurt. Een banaan. T: Een mandarijn L: Een carpaccio salade (gemengde sla, komkommer, tomaat, carpaccio, wat pijnboompitjes en een klein beetje dressing) T: Niks A: Fajitas met rundergehakt, gemengde groenten, tomaat en gepekelde rode ui Vanavond nog een koekje of bonbon met een kopje zwarte koffie, zit nl nog best bescheiden in m’n kc vandaag
Ik ben aan het valsspelen met afvallen. Dag 2 dat ik 38,5 of meer temperatuur heb en eigenlijk amper eet. Mijn vakantie grammen zijn er sowieso al af .
Beterschap. Vandaag gewerkt. Straks nog even op de fiets. O: magere kwark met amandelmelk, whey speculaaspoeder, chiazaadjes, banaan, aardbeien en granola L: 2 vlk boterhammen met geitenkaas, honingvervanger en walnoten. Een kop groentesoep T: bananenbrood D: volkoren macaroni met roerbakgroente en een beetje mozarella T: 3 paaseitjes
Lunch: 4 grof volkoren boterhammen met kerrie houmous, gekookt ei, komkommerschijfjes en vier seizoenen peper Diner: 2 grof volkoren boterhammen met gebakken ei, kaas en kipfilet Tussendoor: 1/2 komkommer Vanille skyr met noten, cranberries, krenten, zaden en 1 eetlepel extra pure vlokken
Hier ook weer een prima dag gehad! Gisteren tot 8 uur gegeten dus pas met de lunch begonnen. L: 1 vkb met 100% pindakaas, 3 volkoren crackers met magere filet American en ui T: handje druiven en een chocolade koekje A: aardappelpuree, witte bonen in tomatensaus, spinazie a la crème en een runder hamburgertje. En karamel stracciatella vla
O: 2 boterhammen met appelstroop T: liga evergreen bosvruchten + 2 spekjes L: 1 boterham met gekookt ei, 1 boterham met gerookte zalm en 1 boterham met appelstroop T: druiven D: nasi met klein beetje kroepoek T: magere kwark met gebakken appel met kaneel 23 min yoga, 33km fietsen, 11750 stappen
Hier ook weer goede dag! We gaan gewoon weer verder waar we gebleven waren voor Pasen L: skyr met kiwi, cashewnoten & banaan. Iemand trakteerde op werk fruitsalade i.p.v. taart dus daar lekker een bakje van genomen T: 2 verdwaalde paaseitjes D: burritos & schaaltje magere vruchtenyoghurt T: blokje pure chocolade Na het diner gauw op de fiets gesprongen voor t donker werd & zit dus nu net gedoucht op de bank. Heb 32.5km gefietst in 1u11 & daarmee 700kcal verbrand. Trots op mezelf na een drukke werkdag en na gisteravond ook al een uur gefietst te hebben
Een prima dag vandaag O: Een bakje griekse yoghurt. Een appel en een mandarijn T: Niks L: Een volkoren schnitt broodje met oude kaas en sla. Een kommetje tomatensoep. T: Een kleine bonbon, een zwarte koffie A: Stir-fry met varkenshaaspuntjes, spitskool, broccoli en wortel. Met bruine rijst.
O: magere kwark met yoghurt, whey speculaas, banaan, aardbei en granola L: italiaanse tosti T: plak bananenbrood D: groentesalade met vegetarische indische balletjes T: ?
Aiii wat is het weer stil hier! Dames niet afhaken he, hou vol/pak het weer op! Juist na die feestdagen Hier prima dag weer: L: Skyr met cashewnoten & kiwi T: roze koek met cappuccino bij de zwemles D: Aardappelrondjes uit de airfryer, peperburger & doperwtjes met worteltjes. Schaaltje romige vruchtenkwark. T: stukje melk chocolade Ik weeg elke dag & kan dus goed volgen wat er gebeurd en zie dat pasen niet meer heeft gedaan dan een ander weekend. Dus ik verwacht dat ik komende week ondanks Pasen ook gewoon wat afval! Stond niet perse ingecalculeerd, dus zou top zijn
Vandaag niet zo'n beste start, maar daarna ging het wel weer. 10.30 5 mini mergpijpjes 12:00 kippensoep, tosti hamkaas, halve kaasstengel, half uienbroodje 15:00 2 mandarijnen, klein stukje pure chocolade 18:00 nasi 5600 stappen gelopen, uurtje gecrossfit
Niet afgehaakt hoor. Maar ziek Lig al 2 dagen als een zeehond op de bank. Keelpijn. Verschrikkelijk hoesten (soms tot bijna overgeven). En kapot moe. Tijdens douchen gaf mijn horloge een compliment dat ik zo lekker actief was (beweging gedetecteerd icm hoge hartslag) Eetlust is matigjes. Maar krijg wel meer suiker binnen dan normaal (honing in de thee, hoestsnoepjes en tijmsiroop om de keel een beetje te smeren/verzachten) Ik kom weer terug als ik me weer wat beter voel.
O: 2 boterhammen met appelstroop T: mango+druiven L: 1 pistolet met gekookt ei, 1/2 pistolet ham en 1/2 appelstroop, hapje suikerbrood T: ah rijstwafel paprika, stukje paashaas zoon (die wilde niet meer), en paar Engelse dropjes D: aardappels, bloemkool en gehaktbal T: magere kwark met gebakken appel met kaneel 18750 stappen, 15 min yoga Verder weer heel hard in de tuin gewerkt. Veel grond verzet en 4 kuub stenen en (grind)tegels in de puin container gegooid. Dus ook wel veel verbrand
Hier gisteren een iets mindere dag. De kip die ik eigenlijk voor het eten wou gebruiken rook niet goed meer. Dus vandaag even nieuwe kip halen, zodat we dat vandaag kunnen doen. Uit gemakshalve is het eten van vrijdag dus naar vandaag geschoven haha. Mijn jongste dochter zou eigenlijk gaan spelen met een vriendinnetje maar die hadden ruzie dus dat ging toch niet door. Dus een verdrietig meisje thuis, die uiteindelijk met grote waterige blauwe oogjes vroeg of we dan cupcakes wouden bakken. Dan kun je daar natuurlijk geen nee tegen zeggen Heeft iemand nog tips voor een makkelijke salade voor bij de patat? Wil graag wat meer sla oid bij de patat gaan eten. L: tosti met 2 vkb mozzarella, pesto en kipfilet T: Oreo cupcake en een chocolade biscuit. A: patat met biefstuk
@Vulpix Fetasalade: zak gemengde sla, lenteui, feta, tomaatjes, olijven, pittenmix, balsamicodressing Blt-salade: ijsbergsla, tomaat, spekjes, ei, yoghurtdressing Geitenkaassalade: gemengde sla, lenteui, tomaat, komkommer, geitenkaas, honingmosterddressing