Ontbijt: veel aardbeien met skyr Luch: omelet van 3 eieren met groente Avondeten: salade met hem perzik en cottagecheese.
4 waldkorn crackers met filet americain en vlokken 2 gele kiwi's 4 boterhammen met rosbief/mosterd en kipfilet/mosterd 1 golden delicious appel 1/2 Galia meloen
Ik zat een poos in een dip. Veel gesnoept. Dan merk je echt dat suiker verslavend is en je er meer honger van krijgt. Gisteren de knop weer om gezet en niet gesnoept en overdag koolhydraatbeperkt. Avondeten wel gewoon koolhydraten, want geen zin om apart te koken. We gaan. Er weer voor. Die laatste kilos moeten eraf en eraf blijven.
Bij mij gaat het echt om gezonder leven. Ik heb een normaal gewicht, maar wat ik naar binnenstouwde was verre van gezond.
Ja dat herken ik wel. Ik vind bv chocola zo lekkerrrrr Nu straks bikiniweer eraan komt en ook uiteraard omdat het sws veel gezonder is toch op mijn eten letten
Joehoe, hoe is het hier? I'm back. Lekker lang weekend gehad. Moet zeggen dat ik wel veel bewuster ben geweest met eten dan ik voorheen zou doen. Festival dag 40.000 stappen gezet, dansen rekend hij niet mee, en 22 KM gefietst. Heb best ok gegeten, wel een paar drankjes natuurlijk. Ook 3 dagen uit eten geweest (diner of lunch) maar ook aardig gezonde keuzes gemaakt. Poke bowl, Dorade, soep, en met de lunch tonijn salade e.d. Naast het schepijs, wat chips, M&M's vind ik de balans ok genoeg hahaha. Gister geprobeerd alles weer op te pakken, toch gezwicht voor een paar snoepjes en chipjes, vandaag weer een nieuwe dag, met op het menu: O: 2% griekse yoghurt met moerbeien en noten mix, 1 appel T: cracker pindakaas L: Griekse salade met gegrilde groenten en orzo T: ik heb ook nog een kleine eigen salade mee met gerookte kip, druiven en ongebrandende en ongezouten noten, even zien wat het word. A: Wrap met kip of biefstuk Nu ik de salade zo ruik zou ik ook zomaar als Ontbijt daar aan kunnen beginnen Fijne en zonnige dag gewenst allemaal ♥
Er is dat he, een maal begonnen aan wat lekkers en hatsee hek van de dam. Maar straf jezelf niet het mag gewoon gebeuren en u weer gezonde keuzes
Ik wil heel graag weer een BMI onder de 25. Laatste keer was vlak voor ik zwanger werd van nummer 2. Toen woog ik rond de 68 kilo En ik wil me vooral weer fitter voelen. Voor corona schommelde ik rond de 72. En daarmee was ik fit. Liep zelfs een keer een halve marathon en enkele weken erna 2x de Alpe d'huZes (wandelen/hardlopen). 72 is dus mijn eerste doel. En als het lukt door naar 68. Nu aan het trainen voor een 5k wedstrijd (Maastrichts mooiste). En daarna door voor 10k.
De weegschaal was niet lief na het zware weekend. Ik voelde me ook helemaal opgeblazen. Maar net zoals het niet mogelijk is om een kilo vet kwijt te raken in een paar dagen, kan je in 1 weekend ook geen kilo vet aankomen. Dus 't zal er met een paar dagen ook wel weer af zijn. Vorige week maandag: 77,8 Gisteren 78,6 Vanmorgen 78,1 Ik houd deze getallen even buiten mijn statistieken. Volgende maandag weer een officiële weging. En dan hopelijk onder 77,8. Eten voor vandaag moet ik nog verzinnen. Maar ben vooralsnog vrij inspiratieloos.
4 boterhammen met rosbief/mosterd en filet americain Halve Galia meloen 3 plakjes kipfilet met augurk Gevulde puntpaprika's uit de oven met rul gebakken gehakt en gehaktkruiden, knoflook, Italiaanse groenten, ketjap manis en geraspte kaas Vanille skyr met aardbeien, noten en zaden
Ik heb vanavond een lekkere salade gemaakt met friet. De salade was met geitenkaas aardbei en balsamico.
Mijn streefgewicht zakt steeds meer naar beneden. Na de zwangerschap bleef ik hangen op 82, vreselijk! Mijn eerste doel was 79, toen onder de 75 en nu 69/70. Daar wil ik blijven. Moet nu ongeveer nog een kilo. Wanneer ik op streefgewicht ben, wil ik door de week gezond eten en ik het weekend minder gezond.
Studiedag op m'n werk (incl lunch) en weekends even in de stad bijv. Verder eigenlijk niet. Verjaardagen heb ik niet zoveel.
Hier vandaag Volkoren boterham met 1plak cervelaat worst. Paar frambozen en handje blauwe bessen 2 Volkoren boterhammen, 1 30+ oude kaas, 1 15+ smeerkaas met komkommer. 100% fruit mango ijsje Happy meal met cheeseburger/friet/tomaat. 3 café au lait dolce gusto.