O: Een bakje skyr en een halve banaan T: 2 zwarte koffie en een Lotus koekje L: 2 paprika wraps met gerookte kipfilet, hummus, tomaat en veldsla T: Een handje cashewnoten en een mini bifi worstje A: Pittige udonnoodles met sperziebonen, een gekookt, gemarineerd ei en een komkommersalade
O: yoghurt, muesli, banaan T: chocolade koekjes L: 3 boterhammen T: druiven, babybell kaasje A: risotto
O brinta met notenmix L kwark met holie chocolate granola en appel ( echt te lekker) T tomaatjes + proteïne maiswafels A veg. Schnitzel bloemkool en ovenfrietjes T magere kwark anaan 2 kiwi's Spinninglesje en wat cardio gedaan
L: zullen we het maar niet over hebben, valt zeker niet onder minder snoepen en snacken. T: 2 kiwi's, druiven en een plakje zelfgebakken marmercake A: 2 kommen erwtensoep Vanavond met een vriendin wat gedronken in de stad. 2 wijntjes op, maar hapjes kunnen weerstaan.
Zulke dagen heb ik ook wel eens. Maar als je dan erna gewoon weer doorgaat, zie je het uiteindelijk niet op de weegschaal terug. Gewoon genieten dan!
Klopt, ben al blij dat ik het patroon de rest van de dag niet heb doorgetrokken, dat zou ik eerder wel hebben gedaan.
O: kwark met bosvruchten L: broodje rosbief, oude kaas en pesto en een kommetje erwtensoep T: appel D: kroket, gehaktbal met satésaus en een salade
O: Een bakje kwark, een halve mango T: Een cappuccino, een puntje mokkataart L: 2 mini pistoletjes met likkepot T: Een zwarte koffie A: Nasi goreng, daging roedjak, zoetzure komkommer T: Een zwarte koffie
Vandaag met de kinderen naar een binnenspeeltuin geweest, dus wederom geen gezonde lunch. Volgende week beter. L: brood met kaas en ei, brood met kroket, kleine groentesoep, handje rauwkostsalade T: 2 kiwi's, handje druiven, klein stukje cake A: loempiataart 10.000 stappen op de teller en dadelijk nog een workout van 20 minuten
O: vanille yoghurt met cornflakes (gezonde versie was op) L: 2 american pancakes met aardbeien T: aardbeien en een zelfgemaakt havermoutkoek A:lasagnette T: zometeen een glas spa fruit en bakje chips, nog even kijken welke
Gisteren: O: plakje ontbijtkoek + pakje melba toastjes L: wrap met hummus, paprika, tomaat en kaas T: 2 wafel koekjes met karamel A: pasta met tomatensaus T: iets te veel lange vingers en een chocolade bonbon Ik had met een vriendin afgesproken 's avonds, en had dus heel netjes geen snacks in huis. Maar toen wilden we toch snacken, dus toen heb ik verloren tegen de lange vingers
O: Een bakje kwark en een halve mango T: Niks L: Een half meegranen stokbrood (waarvan de helft met oude kaas en de helft met likkepot) T: 2 zwarte koffie en een plakje zelfgemaakte kruidcake A: Koreaanse stijl gefrituurde kip, koolsalade en broccolirijst Vanavond wat olijven, denk ik.
O: 2 broodjes ei L: wrap met kipfilet, rucola, avocado en een sausje T: cappuccino en mango Straks A: pasta met oa spinazie, garnalen en creme fraiche
Wij zijn weer thuis. Morgen nog verjaardag vieren en daarna ga ik er weer tegenaan. Zal wel nodig zijn vrees ik
T: de bak met cakebeslag leeg gelepeld en daarna een plakje versgebakken cake L: saucijzenbroodje, paar stukjes stokbrood met aioli, 2 kommen soep T: nog een plakje cake, 2 kiwi's A: rauwkostsalade met sla, bosui, mango, tomaat, feta en pijnboompitjes en 3 kleine pizzapuntje + een blikje cola zero sugar zero cafeïne Voor het avondeten bijna 6 km hard gelopen. Vanavond feestje. Ik zal waarschijnlijk 2 wijntjes drinken, qua hapjes ga ik me in proberen te houden.
O: yoghurt met muesli, kiwi en banaan T: pakje belvita koekjes L: dubbele boterham met kaas, boterham pindakaas T: halve appel D: zelfgemaakte broodjes falafel T: chocolade hapjes overgebleven van Valentijn: aardbeien, frambozen in chocola en wat pindarotsjes
L: saucijzenbroodje, 1/4 pizza, wat stokbrood met aioli T: kiwi, mineola, dik plak cake A: boerenomelet Tijdens het avondeten had ik geen trek, maar daarna toch veel zin om te snaaien. Tot nu toe kunnen weerstaan. Door het regenachtige weer ook nauwelijks buiten geweest vandaag en niet gesport, dus zoveel heb ik ook niet verbrand vandaag.
Zo dames. Laatste dag in vrijheid hier. Flink verjaardag gevierd. Dus vlaai gegeten en hapjes en een paar glazen wijn. Avondeten was een broodje bamischijf met een glas St Emilion (dure rodewijn) Ik zal wel zijn aangekomen, maar dat had ik ingecalculeerd. Morgen ga ik weer het lijstje van PG volgen. Pffff. Kon het maar altijd vakantie blijven
O: 2 geroosterde boterhammen met kaas en corned beef, een gekookt ei L: een kale wrap, crackers, een appel T: melba toastjes met kaas A: roti met rundvlees Typische vage zondag lunch