Redelijk goed, maar soms heb ik ineens best zin in zoet. Dus soms nog wat moeilijke momenten dus. Probeer er wel niet echt aan toe te geven.
Gisteren. O: kwark met cornflakes, dadels, walnoten en frambozen. 2 koppen koffie, 1liter water A: dadels harira, kip briwat (kip in filodeeg) en “feestsalade” Vandaag vast ik niet mee. O: afbakbroodje met kaas en croissant met jam L: ei met brood Straks T: appel en gedroogde mango A: pita broodjes met kip en sla veel brood vandaag
O: 2 proteïne pannenkoekjes met poedersuiker. Daarbij aardbeien, frambozen en blauwe bessen en een zwarte koffie T: Niks L: Een mini pistoletje met runderrookvlees, een mini pistoletje met light kaas. Een gekookt ei. ‘s middags bij vrienden op bezoek en daar ook gegeten. De tafel stond vol chips en paaseitjes, maar heb me ingehouden Dus: T: Niks A: Een stuk Turks brood met kebab, sla en een klein beetje knoflooksaus Net thuis nog een kopje zwarte koffie gedronken. Zit nog vrij laag in de calorieën vandaag, dus ik pak zo nog iets kleins. Ik denk een Cheestring en/of een handje cashewnoten
O: kwark met bosvruchten L: bagel met eieresalade, pistoletje ham/kaas en een klein kaneelbroodje T: appel D: lasagne T: reep chocolade
Hier gaat het niet zo goed helaas Ik ben het afgelopen jaar wat kilo's aangekomen waardoor mijn broeken allemaal net niet lekker meer zitten. Ik ben van oktober/december meer gaan sporten, wat wel heel lekker was, maar tegelijkertijd helaas weinig/geen resultaat gezien. Nu zit ik in een erg drukke periode qua werk, dus sporten schiet er helaas snel bij in. Daarom wilde ik in ieder geval gewoon focussen op eten, maar ook dat lukt dus niet echt En ik vind het echt vervelend, want mn kleding zit dus gewoon net niet lekker meer, maar ik wil ook niet alles nieuw kopen... Maar goed, ik ga het maar weer proberen! Minder snack tijd Gisteren: O: 2 geroosterde boterhammen met kaas L: 1 boterham met pindakaas en een banaan/nutella crèpe in een cafeetje A: taco's T: oven crackertjes van Lays En 2 cappuccino's
O: kwark met aardbeien en wat cruesli T: cappuccino en gedroogde mango L: tosti kaas/tonijn. Straks: T: cappuccino A: Turkse rijst, gegrilde kip, grote witte bonen in tomatensaus en tzatziki
O: Een bakje skyr en een halve mango T: Een flinke hand aardbeien L: Appeltaartpancakes Een recept die ik op Tiktok tegenkwam (2 proteïne pancakes getopt met wat opgewarmde vanille kwark en een kleine appel, gebakken met een snufje kaneel) T: 2 zwarte koffie en een kleine bonbon A: (kleine portie) Rijstbowl met gemarineerde speklap, tauge, koreaanse kruiden en zoetzure wortel
O: kwark met bosvruchten L: 1 pistolet met eiersalade e 1 met hagelslag D: tortellini-pastasalade-met-kip Vanavond misschien nog wat fruit
O: yoghurt met muesli en fruit T: yoghurtsultana L: dubbele boterham met kaas, rucola en komkommer, boterham met appelstroop T: appel A: macaroni
O: kwark met bosvruchten L: salade met appel, tomaat, mozzarella en noten D: nacho's Vanavond nog wat fruit denk ik.
O: Een bakje skyr en een banaan T: Een flinke hand blauwe bessen en een Lindahls kokos proteine bar L: Een kom linzensoep en een naan T: 3 maiswafels A: Beef teriyaki met volkoren noodles, prei en zoetzure komkommer
Gisteren: O: 2 croissants T: pakje melba toastjes L: dubbele boterham met grillworst en rucola T: schaaltje druiven en sultana's A: lasagne
Gisteren. O: kwark met aardbeien en schuddebuikjes T: cappuccino L: 2 vk crackers met kaas T: worteltjes A: pasta in tomatenroomsaus met o.a. kip en champignons
O: Een bakje skyr en een kiwi T: Een handje blauwe bessen en een handje frambozen L: 2 No Fairytales wortelwraps met gerookte kipfilet, veldsla en een dun laagje hummus T: Een zwarte koffie en een mini bonbon A: Een mini hamburger met aardappel, paprika en wortel uit de oven
O: kwark met blauwe bessen, aardbeien en granola T: cappuccino L: volkoren pistolet met kipfilet en ei A: kip krokant met een Italiaanse salade vanaf morgen weer vasten