O: kwark met bosvruchten L: 2 crackers 1 met kipsalade en 1 met eiersalade. Klein beetje meloen er naast. T: appel D: bami, gebakken ei en wat kroepoek
Dat snap ik. Als ik actief ben zit ik altijd veel beter in m'n vel. Hopelijk kun je binnenkort weer wat opbouwen!
Op dit moment niet. Weg kunnen is het probleem niet. Ik heb long covid. Dus op een crosstrainer ben ik na 10 min ook uitgeteld waarschijnlijk. Binnenkort krijg ik een conditietest (fietstest). En op basis daarvan hopelijk goed advies. En waarschijnlijk fysiofitness oid.
Nee, ik was wat aan het experimenteren met calorie lage tussendoortjes voor op het werk. De gewone rijstwafels bevallen me best prima, dus toen leken de proteïne rijstwafels me helemaal ideaal. Nou, nooit meer dus @Sep2020 ja van de AH inderdaad! Ik vind ze heel muffig smaken, alsof ze al een jaar te lang in de kast liggen
Gisteren: O: yoghurt met muesli en fruit T: 2 yoghurt biscuitjes L: dubbele boterham met ham/kaas/rauwkost, boterham met filet americain en komkommer T: sultana koekjes A: nasi met kroepoek (en vervolgens liet partner de zak kroepoek liggen, dus heb ik die nog grotendeels leeggegeten)
Haha, dat doe ik ook altijd. Gelukkig lijkt het altijd meer dan dat je daadwerkelijk hebt gegeten. In zo'n normale zak zit maar 70 gram, dus uiteindelijk heb je nauwelijks iets binnen als de anderen er ook al van hadden gegeten.
O1 magere franse kwark met zaden/noten muesli en proteïne maiswafels Gesport klein uurtje cardio en uurtje kracht O2 brinta met ongezouten notenmix L pureersoep broccoli/spinazie. Het is prima te eten en na zo'n bak vol groente en kikkererwten zit ik ook echt vol. Heb ik nooit s middags. T tomaten/paprika en wellicht luchtige cracker A kip pilat of boerenkool. Heb beiden, dus kijk waf et na de kinderen voor mij overblijft T magere franse kwark (mits te vinden want geen enkele ah heeft op voorraad en online ook niet) met veel fruit
O: havermoutpap met banaan en cacaopoeder L: bakje kibbeling A: waarschijnlijk een ovenschotel met aardappelschijfjes aubergine, paprika en gehakt. Ben er nog niet uit of het vegan gehakt of de gewone wordt. En ook nog niet over welke kaas ik er overheen strooi. Ontbijt en lunch waren flink vullend. Dus geen tussendoortjes gepakt.
Wij hebben meestal de biologisch rundergehakt van plus. Laatst zat die van vivera in de veganbox. En dat smaakte verrassend goed.
O: kwark met bosvruchten L: paprika gevuld met cottage cheese, walnoten en peterselie D: taco's Vanavond nog een borrel
O: Brood met olijfolie en dadels, thee A: dadels en karnemelk, daarna gestoomde vermicelli met groenten en kip. Ik maak straks ook een smoothie met o.a banaan en dadels, dat met wat aardbeien en cactusvijgen. Oh en ik heb ook nog een cake gemaakt
O: Een bakje kwark en een appel T: 2 mandarijnen en een zwarte koffie L: Een kom tomaten-linzensoep, 1 mini pistoletje met runderrookvlees en een half gekookt ei en 1 mini pistoletje met jonge kaas en veldsla T: 2 zwarte koffie en een Verkade Tops koekje A: Vegetarische bami en sperziebonen 1430kc tot nu toe - te weinig dus. Ik neem vanavond nog een zakje body&fit chips (<100kc, maar nooit eerder gehad, dus misschien is ‘t niet te eten) en een cola zero. Morgen een dagje pretpark, dus mijn kc-doel zal ik zeker niet halen. Helemaal niet erg voor een keertje Heb wel zelf tussendoortjes en water mee (doe ik gewoonlijk niet, dagje pretpark equals vrolijk vreetfestijn in ons gezin) en zal natuurlijk een hoop lopen, dus de “schade” blijft beperkt. De Tops koekjes van Verkade zijn trouwens echt aan te raden! Zijn er in de smaken chocola, framboos en citroen, zijn erg lekker én hebben maar 35kc per stuk
Ik kom ook (weer) meeschrijven. Ik lees sowieso alweer een poosje mee Nog 5 kilo te gaan voor de zomervakantie en ik wil nu even goed doorpakken. Moet wel even kijken of het motiveert en ik moet echt pas in de avond mijn dagmenu opschrijven. Daar ging het vorige keer mis want dan pakte ik toch teveel wat niet opgeschreven was. Vandaag niet een hele beste dag door de lunch en de halve muffin maar ik vind hem oké genoeg. o: 2 crackers met kaas, water en koffie T: 2 rijstwafels, 1 met kaas en 1 met eiersalade L: Bolletje met warme beenham en mosterdsaus en 1 dikke plak paasstol met roomboter (samen met man geluncht ivm thuiswerkdag) T: halve muffin en een cappuccino A: restje van gister: rijst met pulled chicken en rode kool salade, ook 2 stukjes pizza die mijn man over had. T: 2 stukjes chocolade en ik neem nog een glas cola zero. tussendoor heb ik nog 3 dropjes en 3 aardbeien gesnoept.
Hoi kip pilav met blomkoolrijst geworden. Zo nog lekkere grote bak magere kwark met heel veel aardbeien
Eens . Hou me doorgaans wel goed aan m’n planning (want plan elke dag vooraf), maar er kan altijd wat gebeuren waardoor de dag anders verloopt (ook qua eten) en dan kan het er toch opeens helemaal anders uitzien
Same Er is eigenlijk altijd wel iets waardoor kleine of grote dingen veranderen. Avondeten werd hier dus ovenschotel met vegan "gehakt", aubergine, prei, paprika, tomaat en wortel. Met een kaaskorstje van 45+ strooikaas gratin. Zojuist in de auto me vergrepen aan de schoolkrijtjes. Lag een half zakje. Nu niet meer. Totaal calorieën toch nog 1549. Dus het kon blijkbaar.