Beterschap @citroenrasp! @Luna86 alle kleine beetjes helpen he Maar idd, laat dat mooie weer eens even komen. Lekkere (avond)wandelingen maken of hardlopen zonder volle bak wind tegen...
Vind het echt pittig maar aangezien m'n operatie er echt bijna aankomt probeer ik toch nog wat kwijt te raken. Ben nu zo'n 15 kg kwijt. O: handje macadamiamix en bakje frambozenkwark met havermout T: blauwe bessen L: 3 koolhydraatarme boterhammen, 1 met kaas en 2 met nutella (oeps) T: Opkikker A: kip tandoori met raita T: denk dat het proteïne chocomousse wordt
Ik ben met een revalidatie traject begonnen en vond de weegschaal daar confronterend dus ga ook weer op mijn voeding letten Vandaag: O: 2 boterhammen met appelstroop T: Druiven en aardbei L: Kom zelfgemaakte tomatensoep en 2 broodjes T: 2 volkoren biscuits A: krieltjes en kipburger uit de oven en broccoli T: lactosevrije kwark met of gebakken appel of met aardbei
@citroenrasp beterschap, hopelijk voel je je snel beter ❤️ Hier niet echt goede dagen, 2 keer uiteten en we zijn thuis aan het verven dus we eten niet echt gezond maar vooral makkelijk. O: kwark met appel, kaneel en schuddebuikjes L: 2 volkoren boterhammen met kipfilet en komkommer T: Lindahls protein snack A: kleine veggie pizza van New York pizza
O: 2 crackers met kaas T: magere kwark met kiwi en gepofte spelt L: 2 boterhammen met filet en ei T: 1 eierkoek met lotus pasta, 8 Engelse dropjes A: puntpaprika met zoete aardappel en geitenkaas. T: niks ivm drop eerder vandaag.
O: Een bakje skyr, een bakje watermeloen T: 2 rozemarijn crackers, een Babybel L: 2 mini pistoletjes (1 met jonge kaas, 1 met kipfilet). Daarbij een gekookt ei en een mini bifi worstje T: 200gr aardbeien, een espresso A: Een grote kom tomatensoep en een basilicum/tomaat focaccia Vanavond een stukje pure chocola, denk ik
@Meysss Voel me nog steeds niet erg goed, maar al iets beter dan gisteren. En idd met verhuizen/klussen en dergelijke schiet ook hier het gezonde eten er vaak bij in. Maar dat komt wel weer. @Snoepjes wellicht wat gemist, maar wat voor operatie? Super dat je al 15 kg kwijt bent! Leuk dat je hier meekletst. @Prjbt jij ook welkom, en veel succes met je revalidatietraject. @Luna86 en @Sado jullie gaan ook goed! Vandaag: O: griesmeelpap L: brood met pindakaas en jam, kokoskoekje A: moussaka met extra groente Niet per se een heel goede dag, maar ben wel "blij" dat m'n eetlust iig weer ietwat terug is. M'n ritme ligt nog steeds anders omdat ditmaal m'n dochter vast, volgende week vrijdag is ze klaar. En wij eten gewoon met haar mee 's avonds, wat rond kwart voor acht is. Dus ik ontbijt/lunch vaak later om honger 's avonds te voorkomen.
O: kwark met bosvruchten L: waldorfsalade A: kipkrokant wraps met veel rauwkost Vanavond niks meer denk ik. Teveel avondeten gegeten.
Knap hoor dat vasten! Fijn dat je je wat beter voelt. Ik heb een grote buikwandhernia. Komt door een zwakke plek na m'n drie keizersnedes. Dus word daaraan geopereerd (eindelijk, loop er al bijna 2,5 jaar mee rond en hij wordt steeds groter). Krijg dan gelijk een nova sure behandeling en sterilisatie (eileiderverwijdering) aangezien ik dan toch al voor pampus lig
O: 2 crackers met kaas T: gevulde koek en een latte L: 3 boterhammen T: 2 eierkoeken en een cappuccino A: rijst, sperziebonen en stoofvlees T: 2 stukjes melkchocolade
Klinkt als een pittige ingreep, @Snoepjes! Wanneer is het zo ver? Sterkte alvast! @Meysss Lekker he, die protein repen van Lindahls, die met kokos is zoooo lekker Vandaag meer dan prima aan m’n kcal doel gehouden maar niet perse een hele gezonde dag. O: Een bakje kwark en een halve mango T: 100gr aardbeien, een espresso L: 2 witte, getoaste boterhammen met carpaccio, rucola, komkommer en tomaat T: Een halve oranje tompouce, een espresso A: Een pita broodje met 100gr gyros, ijsbergsla, komkommer en een klein beetje knoflooksaus. Daarbij 100gr patat. T: Een zwarte koffie Vanavond niks op de planning.
Knap hoor @Snoepjes 15 kilo! ik zit al even niet lekker in mijn vel en dat heeft zijn weerslag in wat ik eet. Ik heb ook een afspraak ingepland, ik ga weer met mijzelf aan de slag. Maar goed: - ochtend magere yoghurt met bosbessen - 2 boterhammen met kaas en worst - zakje chips - pizza maar een supermarkt variant en voor 70% op
Gezellig dat er zoveel mensen hier meeschrijven. Motiveert goed is mijn ervaring! Lijstje van gister: O: kwark met bosvruchten L: courgettesoep, klein schaaltje waldorfsalade en een kleine wrap pulled chicken D: macaroni ovenschotel T: chocolade pepernoten
O: yoghurt met muesli en fruit T: dunne maïswafels L: krentenbol en een hard broodje met kaas, ham en komkommer T: appel en een handje druiven A: taco's T: een half chocolade toetje gedeeld met partner
@Sado die kokos heb ik nog nooit geproefd, haal altijd de banaan omdat mijn dochter die ook zo lekker vind maar ga binnenkort de kokos eens proberen!! @Dubbelgeluk sterkte!!! @Snoepjes wauw 15 kilo, wat goed!!! @citroenrasp al opgeknapt? Ziek zijn heeft voor mij ook 1 “voordeel” en dat is geen eetlust Gisteren O: kwark met muesli en een peer T: cappuccino L: crackers met oude kaas A: couscous gemaakt door mijn aanstaande schoonmoeder, zooo lekker. T: stuk bosbessen slof en chips. Baal zo van mijzelf, zit echt in een slechte flow en zeker niet het voorbeeld van minder snoepen maar ga er wéér tegenaan.
Gisteren: O: 2 boterhammen met appelstroop T: druiven + aardbeien L: 2 volkoren pistolets met ei, kip kerrie en appelstroop T: 2 volkoren biscuits D: 4 pannenkoeken en een berg rauwkost T: zakje snack a jacks paprika en een glas lemon&lime Vandaag: O: 2 boterhammen met appelstroop T: appel met druiven
Te weinig fruit vandaag… Daarentegen geen koffie, dus ik vind ‘t een redelijke dag O: Een kom havermout met kaneel. Een halve mango T: Een oranje tompouce L: 2 witte, getoaste boterhammen met carpaccio, rucola en komkommer T: 1 tomaat/oregano cracker A: Snijbonen/wortelstampot met gehaktballetjes
O: kwark met bosvruchten L: tosti ham/kaas met een beetje curry en nog een boterham ham/kaas/komkommer T: oranje gebak D: rijst met kip/tomaten/paprikasaus, 2 glazen wijn Vanavond zwicht ik of voor chocolade, of voor nog een een glas wijn of toch wat fruit. Of allemaal
Vandaag ben ik de tel kwijt geraakt hoor vooral veel wijntjes, Chinees en ik top hem zo nog even af met een ijsje. Morgen weer normaal