Net terug van verjaardag. Flink aan de taart en toastjes gezeten. Glaasje wijn erbij. Paar chipsjes. Avondeten: een appel was genoeg
Hier gaat het goed. Eigenlijk altijd als ik er aan begin, ik heb namelijk niet zo een moeite met schakelen en mis het snoepen ook niet echt ( ik wil het gewoon niet altijd moeten laten ). Mijn gewicht volgt wel niet altijd maar ongezond zal het toch niet zijn wat ik doe. Deze middag naar de kermis geweest en waar ik anders zeker wat zou kopen om te eten, heb ik niets genomen. Ook deze ochtend geen koffiekoeken van de bakker gegeten. Mijn thee en waterfles zijn mijn beste vrienden nu. Ook ben ik van 4 of 5 stukken fruit per dag naar 2 gegaan. Voor mijn ontbijt heb ik zelf granola gemaakt.
Nou, helaas ging het vanmiddag toch minder met baby, dus we zitten nog in het ziekenhuis. Dus hier weer 3 ziekenhuismaaltijden. O: 2 volkoren crackers met kaas, kiwi en een stukje rozijnenbrood T: mandarijn L: stukje rozijnenbrood, mok kippenbouillon, bakje yoghurt met muesli, mandarijn A: paar happen macaroni
Gister overdag ging het nog wel goed. Maar savonds een feestje. Met eten, en wijn. Op zich mezelf wel ingehouden qua eten. Er was zo overdadig veel. Maar wel veel groente gerechten en ik heb ook wat dingen niet genomen. Maar gecompenseerd met wijn… Vanochtend hotel ontbijt. Niet teveel genomen. Maar wel meer dan normaal. Als lunch 3 boterhammen, 2x kaas, 1x nutella. Smiddags lekker een stuk gewandeld en daarna nog een kopje thee met een stukje pure chocolade. En lekker een bakje fruit. En als avond eten lasagne met gehakt/tomatensaus en pompoen schijven als lasagne bladen, en wat kaas eroverheen. En wat rauwkost en humus dip erbij.
O: banaan L: stokbrood gezond T: stukje taart van gister A: kipsaté met stokbrood en salade Vanavond alleen nog maar thee.
Brunch: sorghumpap met wat dadels Tussendoor: groentensoep met een mandarijn Avondeten: pasta met groenten en rode saus (en een restje kikkererwten) en een kipworstje
Avondeten hier harira met wat medjoul dadels voor mij en voor de rest ook harira met homemade pizza. Heb niet veel energie om iets te koken.
Temperatuur is met zetpil gelukkig weer stabiel en hij lijkt nu ook geen pijn meer te hebben. Maar hij heeft twee virussen die zijn lichaampje weg moet werken. Net gelukkig weer goed gedronken, vanmiddag lukte dat niet
Ontbijt en lunch was hier hetzelfde als gisteren. Broodje ei en tomaten-groentensoep. Vanmiddag naar een verjaardag geweest, 1 stukje taart, 1 toastje eiersalade en wat tomaatjes en komkommer met heksenkaas gehad. Avondeten was een klein bordje Chinees en nu snak ik naar chips, maar ik zit met een kat op schoot op de bank, dus moet ik maar bijven zitten
Ik ga vandaag weer beginnen. Ik was 12 kilo afgevallen, maar weer 3 erbij door afgelopen maanden. Ik ga gezond(er) eten en een uur per dag bewegen. O: yoghurt met muesli en appel L: boerensalade T: cracker met kipfilet A: hamburger, brocolli en gekookte aardappels
Granola met yoghurt en bosvruchten Appel Salade met kip Zelfgemaakte pudding Volkoren hartige pannenkoek
Ja ondanks dat hij zo ziek is, doet hij toch flink zijn best om het zonder zwaardere middelen en voedings sonde te redden. Sterk ventje. Hopelijk snel terug thuis !!!
Ik heb gisteren de batterijen maar verwisseld in de weegschaal. Die zaten er al zo lang in. En of het er iets mee te maken heeft, weet ik niet, maar de weegschaal gaf vanmorgen 1,7 kg minder aan. Als ik elke dag de batterijen verwissel, gedurende een dag of 9, zit ik zo aan m'n goeie gewicht.
Vandaag gegeten: Ontbijt: 2 crackers gerookte zalm Tussendoor: appel Lunch: 3 sneetjes volkorenbrood met belegen kaas Tussendoor: 2 surimisticks Diner: vriend had vegetarische bami gemaakt. Handje kroepoek erbij, 2 gebakken eieren en een eetlepel satesaus Straks rauwkost met een beetje mumus Tot nu toe 3 latte machiatto 2x flesje 500 ml water Kop thee En ik ga nu nog een pot thee leegdrinken.
O: banaan en brinta Niks tussendoor L: 2 sneetjes licht meerzadenbrood met kaas en een laagje mosterd T: Sultana framboos D: Pad Thai Vanmorgen koffie gehad en de rest van de dag water. Zit nu in bad en dan neem ik altijd een blikje fris mee.
Hoewel baby nog niet beter is (kan nog 10 dagen duren volgens de kinderarts), mochten we eind van de ochtend naar huis! Dus op het ontbijt en eerste tussendoortje na, geen ziekenhuismaaltijden meer. O: yoghurt met muesli en een kiwi T: ontbijtkoek L: 2 halve kommen tomaten-groentesoep T: paar stukjes mineola en een stukje pure chocolade A: tomatensoep met Italiaanse groenten (geen eetlust en geen zin om normaal te koken. T: kwam nog iemand uit de kerk muffins brengen en daar heb ik er 1 van op. Nog even op de weegschaal gestaan. 10 zwangerschapskilo's kwijt, dus ook nog 10 te gaan.