O: skyr met blauwe bessen T: niks L: abrikozen-linzenvlaai T: niks D: pizza (middelste zoon had besloten dat hij toch liever pizza had ipv friet) Weinig gegeten vandaag, en wat ik heb gegeten is niet echt goed te noemen Maar ja, verjaardagsexcuus zullen we maar zeggen.
Iedereen met de verjaardagen: gefeliciteerd & geniet ervan! @Lindy92 knap! Echt veel kilo's al kwijt! @tuc dat ziet er heerlijk uit die fruitsalade! Hier prima dagje: L: 3 banen pannenkoekjes met honing & 1 waldkorn cracker met kaas en tomaat T: kinderzakje paprika chips, stom was mn fruit vergeten mee te nemen naar zwemles D: Mexicaanse wraps & magere vruchtenyoghurt
Ja, ik snoepte daarvoor echt elke dag en ben daarmee gestopt. In het weekend neem ik wel wat maar met mate en geen heel pak
O: yoghurt met granola L: kippensoep met 2 boterhammen met salade T: 2 mandarijnen A: klein beetje preischotel gemaakt door mijn zus. T: stukje pure chocolade
Afgelopen weekend een weekendje weggeweest. 3x uiteten en veel snaaien. Maandag een +1,2 op de weegschaal . Maandag ook meteen weer naar normaal gegaan. Die +1,2 is alweer weg en er is zelfs meer afgaan. Nog 0,4. Nu in totaal 5,2 kg kwijt sinds ik weer begonnen ben met WW.
goed dat je direct weer lekker de normale routine oppakt. moet ook wel kunnen af en toe een weekend met wat uitspattingen. 5,2 KG is al super!
vandaag is een prima dag. Oannenkoekje met skyr en vers fruit T:banaan L:2 crackers 1 pindakaas, 1 zuivelspread. klein beetje salade met wat couscous gegrilde groetne en feta. T:appel en bloedsinaasappel D:nacho schotel, met gehakt en veel groente, klein beetje kaas en creme fraiche T:yoghurt of wat nootjes wel genomen: antaflu tegen de hoest. 2 kopjes automatencappucino (zonder suiker). Verder drink ik eigenlijk altijd zonder suiker, water en thee. heel soms savonds een glaasje icetea green ofzo.
Ontbijt: havermout Tussendoor:Niets Lunch: 2 sneetjes brood, met kaas en 2 gekookte eieren Tussendoor: 2x snack à jacks Diner: doperwten, wortelen, paar reepjes Biefstuk, kleine portie friet met beetje jus Thee, water en 3x latte machiatto vandaag. 2x cappuccino
Wat zijn jullie goed bezig! Leuk om dit topic te lezen... Zelf ook 2 januari goed op gaan letten en via een app voorbeeld menu's gaan volgen. Gisteren stond de weegschaal op -9 kg Vandaag heb ik dit gegeten, Ontbijt 4 volkoren crackers met 2 grote plakken 30+kaas. Wat komkommer Lunch waldkorn bol met rauwkost en warm gerookte zalm Tussendoor 2 mandarijnen en 1 grote appel Diner rode curry met ui,tomaat en kabeljauw en sla Tussendoor 2 volkoren crackers met 2 gekookte eieren. 1 koffie met melk en heel veel water
O: havermoutpap T: cakeje L: kippensoep + boterham met pindakaas en hagelslag T: mandarijn en stukje pure chocolade A: 2 opscheplepels aardappel-preischotel De dag na de bevalling was ik 5 kilo kwijt, morgen is baby 14 dagen en ben ik nu 10 kilo kwijt. Nog 10 kilo te gaan. Het heeft verder geen haast, hoewel ik het wel fijn zou vinden om na mijn verlof mijn oude kleding weer aan te kunnen.
Vandaag ongezond maar wel lekker. Op zich binnen de calorieën gebleven... dat dan weer wel. Was een spontane lunch met collega's, heb het voor mijn doen dan wel kleiner gehouden ipv een groot menu. Intermittent fasting 1230 mc chicken en kleine patat 1545 banaan 1730 stamppot met spinazie
@Ienemine wauw wat goed! 9kg vanaf begin januari?! jaloers haha! @Fanne gaat ook mooi rap! Hoe is het nu met de kleine? @Leesteken ook netje weer direct na een los weekendje! Hier prima dag, iets weinig maar had gewoon echt geen honger vandaag L: skyr met noten & cranberries T: banaan D: Moussaka, van zo'n vers pakket & magere vruchtenyoghurt T: blokje pure chocolade
Gisteren: O: 2 wraps met houmous, rucola en kipfilet. T niks, ontbijt was laat. L meergranen triangel met kaas, tomaat en rucola T tros druiven D broccoli stamppot met magere rookworst en jus T nog een paar druiven. Vanmorgen gaf de weegschaal eindelijk onder de 83 aan!
Gaat goed meiden, ga zo door! Hier echt een mega chaotische week, ik ben zaterdagavond voor het laatst een avond thuis geweest. Dus heb weinig tijd om gezonde dingen te maken. Heb nu aanstaande zondagmiddag gereserveerd om een gezond week menu te bedenken (mits de voetbal van de jongste weer niet uitloopt zoals afgelopen zondag). Gisteren: O: boterham met kaas T: mandarijn L: 100 gr magere Griekse yoghurt met 50 gr blauwe bessen er in gepureerd. T: mandarijn D: gehakt cordon bleu met een paar opscheplepels gestoomde wortels. Banaan als toetje T: 2 uitdeel zakjes zoute popcorn (had snaaien trek toen ik thuis kwam en gezien de tijd van de maand had ik trek in chocolade, dus dit was een goed compromis voor mijzelf).
Wat heb je weinig gegeten! Niet als commentaar bedoeld ofzo hoor, maar val je niet om van de honger halverwege de dag? Het is ook lastig gezond eten als je de hele week van hot naar her rent, echt irritant die weken. Zeker als het nog ongepland is ook. Tenzij het leuke dingen zijn natuurlijk
Wat goed @Lindy92, 30 kilo eraf! Hier gaat het qua eten op zich goed, maar ik moet oppassen dat het niet weer obsessief wordt want helaas ging het de afgelopen dagen die kant weer een beetje op. De trigger was dat ik, ondanks dat ik me zo goed had gehouden qua eten, afgelopen woensdag (mijn weegdag), maar 300 gram afgevallen bleek te zijn. Rationeel weet ik dat dat niet erg is en in ieder geval beter dan niets. Maar moet dan erg m'n best doen om niet enorm te gaan compenseren, en dat was even moeilijk. Het leek me daarom beter om even dit topic te laten voor wat het was. Maar ik probeer vandaag weer mee te kletsen hier. Gisteren had ik een heel slechte dag, misschien iets van 500 calorieën gehad in totaal ivm buikgriep.
Meet je ook je omtrek? Soms staat het qua kilo's wat stil maar verlies je nog wel cm's in de omtrek. Wellicht een goede om erbij te nemen! Helpt mij in m'n motivatie in weken dat ik niet/weinig afval, meestal zijn er dan toch wat centimeters af
Nee, als ik hard aan het werk ben heb ik weinig hongergevoel en was wat misselijk door mijn doorgebroken menstruatie, maar daarom wel nog even snel een mandarijn gegeten voordat ik tussen de middag een uur met de honden ging wandelen want wil niet halverwege staan te tollen. Waren helaas alleen maar ouderavonden op school, open dagen middelbare school en trainingen voor de kinderen. Vanavond weer langs het voetbalveld staan te vernikkelen en daarna een feestje, dus eindelijk iets voor mijzelf.