Vanochtend gestart met gezond bezig zijn: Begonnen met een sessie yoga. O: 2 volkoren boterhammen appelstroop T: 2 worteltjes tijdens het soep maken L: 2 pompoenpit broodjes 1 met ei en 1 met appelstroop T: een appel D: zelfgemaakte tomatensoep met 2 pitabroodjes shoarma (zonder saus) Straks nog een bakje yoghurt met gebakken appeltjes/kaneel Vanochtend 85kg. Mag 20kg af. Met mijn bouw heb ik dan een mooi figuur met 168 Woensdagavond start ik met een hardloopclinic
Vandaag niet zo'n hele gezonde dag, maar ik had voor de verandering een keer eetlust, dus ik heb er maar aan toegegeven. O: havermout T: mineola L: 2 boterhammen met kipgehakt T: stukje pure chocolade en wat pinda's A: macaroni T: nog een stukje pure chocolade
Het weekend heeft me helaas weer 400 gram rijker gemaakt Vandaag: O: bord brinta T: banaan L: meergranen triangel met houmous, rucola en kipfilet T: druiven D: nasi goreng met kipsaté en een beetje zacht en luchtig framboos als toetje. 1 kop koffie en de rest van de dag water/thee
O: 2 crackers met huttekase T: kiwi met 1 grote lepel kwark en een speculoos koekje L: 2 boterhammen met gebakken ei T: halve wafel A: krieltjes met prei en rookworst. T: paprika met roomkaas, worst met augurk en een handje pinda’s. Glaasje fris zero 8200 stappen.
Vandaag even op de weegschaal gesprongen. 98.5 kg, lekkere start van de dag! voor vandaag staat iets vergelijkbaars met gister op de planning. O: skyr met blauwe bessen en granola T: appel L: 3 crackers met smeerkaas, kipfilet, plakjes komkommer T: banaan en sinaasappel D: griekse salade bowl met varkensvlees reepjes T: skyr verder denk ik nog hardlopen vandaag en een beetje kracht training.
1230: volkoren bol met gerookte kip, avocado, sla en zongedroogde tomaten Banaan Manderijn 1430 2 vietnamese loempia's, tijdens een pauzewandeling. Zonde maar zo lekker Straks om 1715 gebakken rijst met groenten en ei
Ontbijt: brinta Lunch: salade (150 g wortel/witte kool met handje noten en handje rozijnen en beetje olie en azijn) en 2 crackers (wasa bio volkoren) met philadelphia Avond: een favoriet makkelijk en redelijk gezond recept: hete kip met ijsbergsla en stokbrood. Kip met veel sambal en wat chilisaus, gembersaus en soyasaus gemarineerd. Gebakken met prei, champignons en 3 kleuren paprika. En op t eind nog een blok feta erdoor meebakken. Ijsbergsla gesneden en kaal erbij en wat volkoren stokbroodjes met aioli ernaast. Er is 1 probleem met dit recept. Ik wil daar bier bij. Dus ik heb een goede Texels triple op Het fijne is. T is binnen 15 minuten klaar en echt lekker.
Vandaag: -Havermout, appel, kaneel muffin. -Witloof soep - Volkoren wrap met kip, avocado, tomaat, rode ui, bosui - Mandarijn - Wortel, kip en puree - Handje noten. 1 liter gewoon water 3 reuze tassen thee. Aantal stappen : voorlopig 8000 maar zo meteen ga ik met 1 van de kinderen er nog een 3000 bijdoen.
O: brinta T: banaan L: broodje carpaccio van bakker bart T: handje blauwe bessen D: kip cordon blue, witte bonen in tomatensaus en aardappelkroketjes Toetje: klein bolletje ijs
O: boterham met jam met minder suiker T: mandarijn L: 50 gram blauwe bessen gepureerd met 100 gram magere Griekse yoghurt T: banaan D: garam massala kip met bloemkoolrijst Zal vanavond waarschijnlijk nog wat popcorn of skyr blueberry pie nemen.
Vanochtend officiële weegdag, 0,5 hoger vergeleken met vorige week en 0,3 hoger vergeleken met gisteren. Waarschijnlijk is dat morgen weer iets bijgetrokken want had wel een goede dag gister o: 2 crackers met huttekase T: 2 rijstewafels met pindakaas en verkruimeld speculoos koekje. 2 Ikea kasten alleen in elkaar gezet pff L: 2 kha boterhammen met kipfilet, huttekase en rauwkost. Pakje Soya melk T: plakje bananenbrood (zelf gemaakt- ingevroren tussen bakpapier, dat is echt handig!) later nog een plakje ontbijtkoek A: wrap met gehakt en zoete aardappel 45 min xcore T: appel met één lepel kwark en kaneel. (9500 stappen)
O: havermout T: niets, vergeten te eten L: kippensoep, boterham en 3 kipgehaktballetjes T: mineola en stukje pure chocolade. Wilde nog iets anders eten, maar dat was ik vergeten. A: stamppot zuurkool met spekjes en rookworst Misschien dat ik nu zo nog wat te eten pak.
O: 2 boterhammen met appelstroop T: 1 mandarijn en druiven L: kom zelfgemaakte tomatensoep, 2,5 soepstengel en 1 boterham T: volkoren voedingsbiscuit D: beef Shanghai T: 1,5 eetlepel magere kwark met gebakken appel met kaneel
Leuk om jullie menu's te zien! Vandaag weet ik nog niet precies wat ik ga eten, Ontbijt heb ik net op 4 volkoren crackers met gerookte zalm en gekookt ei. Tussen de middag eet ik 4 volkoren boterhammen met zelfgemaakte kip kerrie salade. Januari heb ik afgesloten met -9.7 kg op de teller! Terwijl ik geen dag trek heb gehad! Erg blij met het resultaat en ik ga lekker verder met deze manier van op eten letten. Elke dag minimaal 12000 stappen gelopen en dat ga ik voor februari ook weer doen.
Wat drukke dagen achter de rug hier dus niet echt tijd gehad om mee te kletsen. Heb vrijdag en zaterdag een klein beetje gecheat, maar verder gaat het top! Vrijdagavond mn gasten gebroken met een wijntje en zaterdagavond met een wijntje en een chipje. Verder hou ik me goed aan mn tijden van 12-20u eten & merk nu ook echt wel verschil! Veel minder vaak een opgeblazen gevoel dan eerst, mn darmen vinden het IF dus ook fijn Gisteren: L: skyr met noten, cranberries en een banaan T: wat druiven D: bami met kipsate en wat kroepoek, magere vruchtenyoghurt T: blokje pure chocolade Vandaag nog even kijken wat t wordt Voor de dames die -1kg in 1 week hebben & dat niet voldoende vinden: meer kilo's in een week verliezen is echt niet goed hoor! Dan is de kans namelijk ook groot dat je spieren verliest ipv enkel vet. Tussen de 0.5-1kg afvallen per week is echt super netjes! Hier merk ik vooral enorm dat mn centimeters eraf vliegen, de kilo's gaan langzaam maar gestaag. Tevreden mee
Zoals verwacht vanochtend weer 0,5 minder op de weegschaal. Afgelopen week dus eigenlijk gelijk gebleven tov vorige week dinsdag. Zou wel fijn zijn als we nu weer de min gaan zien Nog 3 kilo voor mijn eerste doel en dan nog 5 kilo. Vandaag een verjaardag en zaterdag ook. Meestal gaat dat perfect maar als de visite eenmaal weg is eet ik altijd alle restjes op ik ga dus zorgen voor op de persoon passende taart. En ik maak een kwarkcake voor mezelf en de andere die opletten, rest ga ik invriezen voor de tussendoortjes. 150 kcal per plak inplaats van 400 van de appelkruimeltaart.
1030 volkoren bruine tosti Proteine chocolade pudding 1300 salade met gerookte kip, ei, komkommer, sla en honing mosterdsaus Half kaas uien broodje 1 reepje kinderbueno Straks 1530 banaan en manderijn 1730 2 hamburgerbroodjes met kipburger en rauwkost Vanochtend stond de weegschaal op 5,5 kg minder sinds 8 januari. Gaat nu wel langzamer merk ik