Die pubers e. Ik ga vooral wandelen om dat ding wat los te laten, want ze kunnen er alle 2 wat van (ik was exact zoals hen vroeger ).
Gaat zeker lukken! Met fietsen ben ik ook zo een flink eind weg. Maar moet daar dan wel echt de tijd voor nemen. 80 km is leuk. Maar dan wel als je de hele dag van huis kunt zijn, het weer lekker is (zonnetje, niet te koud, weinig wind) en met een tasje eten en drinken mee, of een leuk terrasje onderweg. Ik wil de lente weer de heuvels in met de fiets. En komende zomer eens kijken hoeveel hoogtemeters is aankan in Oostenrijk. Maar ivm tijdgebrek bouw ik de conditie lopend op. (Poging tot 5 km hardlopen ergens in april) Gezond eten mislukt vandaag. Net een dikke vette schotel besteld bij de frituur
Hier prima dag. Ik had eerst wat anders voorzien maar had nog wat restjes. -Spelt, skyr en diepvries fruit -Rijstwafel -Omelet met paprika en champignons -Banaan - Volkoren pasta, zalm, pesto, spinazie en tomaat. Extra: nog eens zien of ik wat lekkers kan maken.
Vandaag: O: Een maaltijd shake choco van Kruidvat aangevuld met 20 gram havermout. T: Niks L: 2x volkoren boterham met kaas en Vega paté, en een mini krentenbol. T: Sinaasappel D: Halve lekkerbek met wat gebakken aardappelschijfjes en doperwtjes. 1.328 calorieën ongeveer.
O: yoghurt, haver en nootjes L: drie crackers met kaas & komkommer plus wat wortels met humus. Laatste beetje kaas ook nog opgesnoept T1: appel T2: in de auto terug naar huis 6 dropjes (vanochtend zes in een boterhamzakje gedaan. Want ik wil geen hele zakken drop meer in de auto hebben liggen want ik ken mezelf: wat er ligt gaat op (en dat heb ik serieus met dropjes in huis niet) D: zuurkoolschotel Heb nog maar slechts 3906 stappen gezet en heb vandaag niet gefietst. Ik heb wel 10 verdiepingen (trappen) gelopen volgens mn horloge. Helaas regent het dus weinig animo om nog ff te gaan wandelen.
O: ontbijt muffin T: bolletje goed bezig graanreep L: 2 Vietnamese loempia's uit de airfryer en een mandarijn D: rundertartaar (uit de ninja dus zonder toegevoegd vet), 200 gram gestoomde wortels en 80 gram aardbeien yoghurt. Vanavond als ik krijg nog wat appel met kaneel of salted caramel skyr.
Goed bezig allemaal. @Luna86 10 dropjes uit frustratie vind ik nog meevallen hoor. Hier ongeveer hetzelfde gegeten als de andere dagen. O: havermout T: 2 mandarijnen L: 3 tosti's kaas kipfilet T: stukje pure chocolade en plakje cake A: macaroni Verder nog wel gewandeld met de wagen samen met mijn andere zoontjes. Dat is al een hele onderneming.
Yoghurt met mango en zonnebloempitten 2 rijstwafels 2 paaseitjes en een stroopwafel Penne met kip en groentensaus
Prima dag vandaag O: Bakje yoghurt, beetje muesli, een banaan. Kopje thee. T: 200gr cantaloupe meloen, zwarte koffie L: Een tosti van 2 volkoren boterhammen en belegen kaas. Glas bruisend water. T: Niks A: Kom drie-tomatensoep. Paar stukjes stokbrood met aioli. Glas water. T: Niks, glas cola zero
Lekker motiverend om te zien hoe we allemaal ons gedragen qua vreterij Ik heb echt gewoon momentjes dat ik eigenlijk een extra tussendoortje wil pakken maaaaar dat ik dan denk: oh no nee niet doen! Dan moet die op m’n lijstje op ZP hahhahaha
Ik vind het de laatste dagen lastig om koek en chocolade te laten staan. Laat het wel passen binnen de calorieën in my fitness pal maar toch.... ipv die stroopwafel en 2 paaseitjes had ik ook wat gezonders kunnen eten.
Hahahaha, herkenbaar maar dan omdat ik een maand begeleiding hebben gewonnen bij Ruggengraat. Ik moet nu elke dag van ALLES dat ik eet een foto sturen naar mijn coach. Dan doe je toch net iets extra je best
Haha geweldig En als je iets minder verstandigs pakt, belt ze je dan op om je te zeggen: “neeeeee doe het niet!!!!”