Even totaaaal off topic, maar mijn dochter kijkt vaak op Youtube naar de Belgische vloggers Celine en Michiel en moet dan soms zo lachen om de belgische uitdrukkingen. Zoals een tas koffie, kuisen, zetel. Heb dr net het woord sneukel geleerd, ze vond hem geweldig
Klopt. Maar nu met baby lig ik al om 21:15 op bed. Dat scheelt natuurlijk. En de ochtenden zijn ook druk zat, dus ik merk het nauwelijks.
Gisteren was gezien de omstandigheden best een goede dag. Het was de laatste dag van mijn TM. O-ver-al lag snoeperij. Ik heb alleen 2 toastjes gepakt. Daarna kwam de bios en 's avonds naar de sushi. En dat allemaal met mijn werk O: magere kwark met yoghurt stracciatella. T: 2 toastjes L: 2 boterhammen met ruccola, kipfilet, rode ui, pijnboompitjes en een mini beetje truffelmayonaise T: kleine popcorn zoet-zout A: sushiiiii En vanochtend nog een - op de weegschaal ook. Ik verwacht niet dat ik ben afgevallen ten opzichte van vorige week. Ik heb alleen maar gesnoept afgelopen weekend. En dit uitje was ook wel een aanslag. Maar gewoon stabiel is ook fijn Ik hou mijn voeding weer bij in de app. Verder ben ik ook nog lid van WW maar ik vul die zelden in. Wel lees ik steeds meer de berichten daar voor motivatie. Dus ik ben niet alleen maar sponsor meer
Gister geëindigd met 12.400 stappen. Vandaag ook weer een drukke dag op de planning dus ga weer voor de 10.000 plus stappen. Wel wat chocolade munten gesnoept O: 2 crackers T: warme appel met kwark en kaneel L: kha brood met smeerkaas en komkommer T: schaal kha snacks A: witlof met ham en kaas rest van het gezin eet agv T: glaasje crystal clear
Lag gisteravond in bed. Keek nog even. En had 9990 stappen. Als ik niet zo lekker had gelegen had ik nog even een rondje door de slaapkamer gemaakt Ik ben weer goed op weg . Vanmorgen 78,9 op de teller. Dus het gaat de goede kant weer op. Vandaag wel moeilijke dag. Eind van de middag naar een crematie op een uur rijden van huis. En als iedereen hoog in zijn emoties zit (en ikzelf ook) ga ik mij niet met zoiets futiels als mijn dikke kont bezig houden. Planning voor de lunch is een andijvisalade met port salut (ligt nog van zondag, dus dit leek me een prima manier om 'm op te maken. ) Vanavond gaan we waarschijnlijk met een groepje neven/nichten na de koffietafel ergens wat eten. Dus ik zie wel wat de mogelijkheden zijn en hoe het loopt.
Mijn kha broodjes met smeerkaas ruil ik in voor een salade met een Burrata. Dat is echt mijn lievelings Wel een chocolademuntje op van chocolade kan ik dus onmogelijk afblijven hè. Ga mijn jongste straks lopend van school halen, denk 2,5 km totaal dus die pak ik mooi extra mee.
Nouja, de chocolade muntjes zijn vast nog van Sinterklaas toch? Dan mogen ze ook wel een keer op Of je moet ze omsmelten tot paaseieren… Nee grapje, je bent goed bezig zo toch!
Wat drinken jullie op een dag? Ik merk dat ik echt te weinig drink maar op een of andere manier lukt het maar niet om meer te drinken. Mijn dag menu van vandaag: Ochtend: Griekse yoghurt met blauwe bessen Lunch: mozarella pannenkoekjes met suikervrije jam Tussendoor: plakjes brie en een paar cherry tomaatjes En zo voor het diner: een maaltijdsalade en een vers groente soepje
Ik drink best veel denk ik. Ik heb theeglazen van 50cl, daar van drink ik er 2 voor de lunch, met de lunch 1, smiddags 2 glazen, of 1 thee en 1 spa rood en na het eten nog 1 glas thee en soms nog spa rood.
Burrata die kende in nog niet. Lijkt een beetje op mozzarella. Smaakt het ook zo of zit er verschil in? Dat choco muntje heb je vast wel verbrand met het lopen naar school
Dat is best veel. Ik heb vandaag 3 mokken thee, 2 mokken koffie en een glas water op. Maar die zijn niet zo groot als jou glazen
Ik heb een thermosfles van 0,75 liter. Die vul ik 2 keer per dag met water en wat slimpie. Verder 3 grote mokken thee en dan een glas pespi max oid.
Dat is wel een goed idee er. Fles vullen. Misschien drinkt dat beter weg. Dat ga ik morgen eens proberen
Ondanks dat ik de hele ochtend tm 15.30 buiten de deur was voor voetbal van de oudste toch een goeie dag! Had namelijk mn eigen eten meegenomen, dat scheelt een hoop! L: Skyr met noten en cranberries & los nog een banaan (voordeel van die kou, buiten fungeert gewoon als soort een koelkast waardoor ik het gewoon mee kon nemen) T: 1 stroopwafel D: aardappel, groente & vlees. Schaaltje magere vruchtenyoghurt. T: blokje pure chocolade Morgen gaan we naar Sealife en Legoland in Scheveningen, dat wordt dus een cheatdag deze week. Ga me wel zoveel mogelijk aan mn IF eatwindow tijden houden en verder laat ik het een dagje los
Ik heb 28 km gefietst (wel elektrisch) om een Geocache fietsronde te doen. O: Griekse yoghurt met eiwit poeder (vergeten vruchten uit de vriezer te halen) L: 3 Noors platbrood crackers met filet Amerikanen en snoeptomaatjes T: 'kippeling' A: gevulde groentesoep en een gehaktbal
O: warme brownie havermout met amandelmelk, banaan, cacaopoeder, havermout, kokosrasp en een paar chocolate chips. T: niks L: een volkorenboterham met geitenkaas, honingvervanger en walnoten en een stukje hartige plaatkoek T: nog een stukje plaatkoek D: salade van groente en kikkererwten en een kop groentesoep T: optimel vanillevla met aardbeien
Het smaakt wat zachter en de binnenkant is echt heel smeuïg. Afgelopen jaar veel in Italië gegeten en nu haal ik ze hier ook regelmatig. De verse van ah of jumbo is het lekkerst maar bij de Lidl is het een stuk goedkoper. Als de Lidl ze heeft staan ze naast de mozzarella in zo’n zelfde bakje.