Ik was vanmorgen heel flauw, dus heb mijn vastentijd wat ingekort. T: 1/2 Peer T2: stukje appeltaart met slagroom en muisjes (op kraambezoek bij vrienden) L: kom kippensoep, 1/2 kaasstengel, boterham met salade T:mandarijn T2: 1/2 kaasstengel A: kip, veel groenten, tomaten-roomsaus, rijst
Prima dag weer! L: skyr met kiwi, banaan & lijnzaad + 1 tosti met kaas en salami van volkoren brood T: cappuccino & het speculaas koekje wat ik erbij kreeg D: rijstgerecht van een verspakket, weet even niet meer hoe die heet schaaltje magere vruchtenyoghurt T: blokje pure chocolade Morgenavond ga ik een proefles Sclpt Cycle doen hier in de buurt. Ben heel benieuwd!
Prima dag, helaas was zoon ziek, dus ik heb iet veel kunnen doen. O: 1 boterham met kaas T: 1 appel M: 2 boterhammen 1x appelstroop en 1x kaas T: paar koekkruimels A: kip tandoori
Mijn tussendoortje van vanavond was een paar lepels magere kwark met wat amandelmelk en wat wheypoeder speculaassmaak. Lekker!
O: 2 boterhammen met appelstroop T: 2 kiwi's L: kip salade van de Mc met een kaiserbroodje T: mini lion D: wraps met gebakken kip, ui, paprika en maïs en sla, komkommer en tomaat T: vlaflip 35 min yoga en tot nu 18014 stappen
Redelijke dag vandaag. Hoewel ik erg slecht geslapen had en mijn darmen weer tegenstribbelen. Voel me zo opgeblazen. Gan maar even niet wegen O: havermoutpap met chocola en banaan T: om half 11 had ik enorme trek, dus een appel gepakt L: restje pasta van gisteren opgebakken. D: bami met gemarineerde kip en veel groenten én kroepoek T: net een klein bakje gezouten nootjes en een paar dadels op. Actief geweest vandaag Vanmorgen in de tuin gewerkt en vanavond hardlopen. 2,5 km in 21 minuten zonder pauze Totaal stappen 13708 tot nu toe Verdiepingen: 13 Calorieën: 2074 waarvan 563 actief
Dit topic wordt stil… Hoe gaat het bij iedereen? Hier een prima dag gehad O: Een bakje yoghurt met een beetje muesli. Een banaan T: Een bonbon, een zwarte koffie L: Een volkoren pistolet met kipfilet en tomaat. Een kommetje tomatensoep T: Een zakje mini maïswafels met paprikasmaak A: Rigatoni met champignons en broccolini in roomsaus
O: 2 boterhammen met appelstroop T: banaan L: 1 boterham met gekookt ei, 1 met rundvlees salade en 1 met appelstroop T: snack a jack paprika D: gebakken krieltjes, karbonade en een berg rauwkost T: vlaflip 34 min yoga en 19000 stappen Deze week geen gewicht er af maar wel veel centimeters denk ik (meet ik niet) zie mijn figuur zo veranderen. Mijn doel van dit alles was mijn belastbaarheid verhogen en dat is al gelukt. Voel me zo veel beter en lichter. Ook minder pijn. Bewegen gaat makkelijker. Kortom zo ontzettend blij met mijn nieuwe ik
T: mango L: 2 boterhammen met leverpastei T: sprits, 2 stukjes chocolade T2 gevulde koek (was niet de bedoeling, maar dat ene stukje werden er steeds iets meer en toen was hij opeens op) A: taco's, met gehakt, veel groenten en salsasaus. Vanmorgen 67.7 op de weegschaal. Mijn streefgewicht, 65 kilo, komt steeds dichterbij.
O: magere kwark, aardbeien en banaan, citroen maanzaad granola T: / L: groentesoep, volkoren boterham met notenpasta en banaan, volkoren boterham met geitenkaas, honingvervanger en stukjes walnoot T: plak bananenbrood D: magioni paprika pizzabodem, tomatenpuree, kruiden, rode ui, puntpaprika, tomaat, mozarella light T: 2 paaseitjes
O: kwark met aardbeien L: witlofsalade met ei, appel, rozijnen en noten T: sinaasappel D: tagliatelle met zalm, spinazie, tomaatjes en pijnboompitten
Triomphe met gebakken kip, chilisaus en sla Halve wrapmet roomkaas, kipfilet en sla Bakje ananas 5 paaseitjes Proteinepudding Avondeten chinese nasi en babi pangang spek.
Nou idd het wordt steeds stiller! Is dat een goed of slecht teken haha Hier prima dag, ondanks wat lekkere dingen op werk. Ik merk als ik denk: ik kies ervoor om het niet te pakken, het beter werkt dan wanneer ik denk: ik mag het niet. Want als je iets niet mag wil je het alleen maar nog meer L: skyr met cashewnoten en cranberries & een klein focaccia broodje met kaas en zongedroogde tomaatjes even onder de grill T: mini marsje D: gebakken aardappelschijfjes, krokante kip schnitzel & doperwtjes met worteltjes. Schaaltje dubbelvla. T: niks Ook proefles Sclpt Cycle gedaan, was leuk! Maar ook heel pittig! Ben iig heel wat vocht kwijt en ook lekker kcal verbrand, 658 in 45min. Hopelijk voelt mn knie morgen ook gewoon nog goed, dan kan ik dit 1x per week gaan doen naast nog 2x gewoon fietsen op mn racefiets. Wel fijn als dat lukt: wat afwisseling & 1x buiten de deur sporten
Vanochtend was er dan toch weer 400 gram af (mijn weegschaal gaat altijd in wat grotere blokken, nooit per 100 gram). Nu 77,8. Totaal al 7,6 kilo kwijt in 7,5 week. Blijft echt heel mooi gaan
Hoihoi. Ben iets te druk geweest voor delen. Maarre.... ik heb gisteren (donderdag dus) gewoon bami gegeten. Met kroepoek. Dat wel. Rest van de dag weet ik niet goed meer op te lepelen. Chaos, druk en gedoe. In de avond 4 paaseitjes gesnoept. De rest was redelijk. Ik was vanmorgen weer wat zwaarder dan maandag. Dus ik ga het weekend weer proberen goed op te letten. Volgende week wordt weer moeilijk. Mijn moeder wordt geopereerd (niet ernstig en ze mag dezelfde dag alweer naar huis) en ik mag erheen om te helpen.
Vandaag: Ontbijt : Banaan met skyr. Lunch: net naar binnen gespeeld, beetje vroeg maar ik had wat honger . Restjes : spinazie,champignons, halve avocado Namiddag: fruit salade. Avond: ovenschotel met wortel. Extra: geen idee, het is vrijdag dus mss haal ik meteen nog wat lekkers. Bewegen is te beperkt de laatste tijd maar mijn voet wil voorlopig nog niet echt mee. Dus het is de gewone dagstappen (zit ook vrij hoog hoor) maar geen extra 5 km wandelen.
Hier ook een drukke, rommelige week met meerdere niet ingecalculeerde voorvallen waardoor we maar wat aangemodderd hebben met het avondeten. Ik heb geprobeerd de schade te beperken door me overdag dan ten minste nog te gedragen Morgen vieren we de verjaardag van zoon en staat er op het avondmenu: - scharrelkip boomstam, ijsbergsla met gekookt ei, rode puntpaprika en komkommer in honing-appel dressing en aardappelkroketjes óf Griekse aardappelschotel (afhankelijk van wat zoon kiest). Als toetje Meringue rol met aardbei en witte chocolade. Vandaag: - 4 Waldkorn crackers met kaas en extra pure hagelslag - verse ananas - 2 geroosterde volkoren boterhammen met rookvlees en kipfilet - vanille skyr met amandelen en zaden, cranberries en krenten - chicken tonight zoetzuur/Hawaï met zilvervliesrijst en komkommerschijfjes - mineola en mango
@Prjbt Lekker bezig hoor, je gaat als een speer! Wil je nog veel kwijt? @Neuzeke Balen van je voet! Wat heb je? @NiVa0230 Gefeliciteerd met je zoon! Vrijdagavond is bij mij de ongezonde avond m.b.t. avondeten, verder prima dagje: L: Skyr met kiwi, banaan & lijnzaad T: pakje LU crackertjes D: Frietjes met een frikandel & kaassoufle, ik pak dan altijd de gezondere variant erbij van mayo: Calve Licht & Romig. Scheelt een hoop aan kcal & vetten! Schaaltje dubbelvla als toetje. T: Geen idee nog exact, ga drankje doen met een vriendin maar moet ook autorijden, dus denk 1 wijntje & verder spa rood. Thuis wellicht nog chipjes, afhankelijk van hoe laat ik thuis ben
O: kwark met bosvruchten L: pistolet met tonijnsalade T: snacktomaten en een sinaasappel D: kibbeling, gebakken aardappels en boontjes. Toetje: aardbeien tiramisu.
Ik wil onder de 70 komen dus zeker nog 8 kilo. Idealiter wil ik naar de 65kilo. Dan heb ik een bmi van 23 en dat is voor mijn lichaamsbouw hartstikke mooi. Minder moet ook niet.