Vandaag weer een nette dag. Ik laat het in het weekend (start voor mij op vrijdag, ik werk 4 dagen) altijd wat meer vieren dan doordeweeks - puur omdat we dan wat vaste familiemomentjes hebben (zoals vrijdagmiddag uit school een gebakje, zondagochtend een zoet ontbijt). Ik doe dit weekend wel wat rustiger aan - komende week heb ik nl een collega uit het buitenland over, waardoor ik de hele week op kantoor werk en we hebben met het team oa wat lunches en een etentje gepland. En natuurlijk heb ik een berg drop en stroopwafels ingeslagen Ik laat me niet helemaal gaan, nergens voor nodig, alles met mate, maar ik ga wel gezellig meedoen, natuurlijk Maar dit weekend dus even iets rustiger aan dan normaal. Vandaag: O: Een bakje yoghurt met een beetje muesli. 120gr mango. T: Een latte macchiato L: Twee mini witte pistoletjes: één met brie en komkommer en één met kipfilet en tomaat T: Een klein puntje appeltaart, een zwarte koffie A: Kip met paprika en ui in kerriesaus. Witte rijst.
O: 2 boterhammen met appelstroop T: liga evergreen bosvruchten L: 1 bruine pistolet en 1 kaiserbroodje (zonder beleg want was onderweg) T: druiven + 1 paaseitje D: volkoren fusilli met een rode pastasaus met paprika,ui en wortel T: vlaflip 25 min yoga en 15000 stappen
Een ontsteking aan mijn achilles pees. Dus beetje rustiger aan doen. Sowieso blijf ik door mijn stages aan een hoog aantal stappen zitten maar voor nu eventjes geen 5km extra iedere avond.
Gisteren: O1: plakje ontbijtkoek zero met beetje becel light. Dat was om half 8, daarna gaan wandelen nadat ik mijn dochter naar school had gebracht O2: brownie havermout L: italiaanse tosti T: plakje mango kokoscake D: volkoren tagliatelle, spinazie, champignons, tomaten, zuivelspread light, kruiden en pijnboompitjes T: ribbelchips, netjes in een bakje Vandaag staat op de planning O: brownie havermout met chiajam L: italiaanse tosti T: mango kokoscake D: stoomkrieltjes, asperges, beenham en ei T: proteinepudding Ik ben met dumbbells aan het proberen om mijn bovenarmen gestroomlijnder te krijgen. Weet er iemand een site met goede oefeningen?
gisteren: O: 2 crackers en een ontbijtkoek M: Franse magere yoghurt, appel, volkorenbol met kaas T: wat koekkruimels A: salade T: paar chipjes in de ochtend les 3 van Evy voltooid.
Geen website maar op youtube bij Caroline Girvan kan je bij playlists diverse dumbbell workouts vinden. In corona tijd heb ik heel veel workouts van haar gedaan, pittig maar ik vond het leuker dan zelf oefeningen doen
Yesss! Weer -0.4 afgelopen week, ondanks het verjaardagsweekend vorige week! Zo zie je maar dat zolang je alles met mate pakt ook dat taartje en toastje niet zo erg is Gisteravond uiteindelijk nog een cappuccino, cheesecake & virgin mojito op met vriendin! Dit weekend gaan we met name klussen & hebben we vandaag altijd sport van de kids in de ochtend. Verder normaal/geen gekke dingen. Nog geeeeeen idee wat ik ga eten dus ga nog geen lijstje plaatsen haha
Oeh dat is echt naar... Heb ik ook gehad in mn revalidatie periode met mn goede been, wss door overcompensatie. Mocht het niet weggaan vanzelf met rust kan ik je aanraden om naar een fysio te kijken die shockwave doet, hielp bij mij super goed!
Na een week stilstaan vliegt het er nu weer af. vanochtend 77,1. Teller staat op -8,3 sinds 29 januari
YES, eindelijk ongesteld! 2 weken te laat. Ik wist dat ik niet zwanger kon zijn, toen ze de echo maakte van mijn galblaas, keek ze ook of ik zwanger was. Ze zei toen ik zie dat je ongesteld moet worden 2 weken later nu dus pas... Maar iig... hopelijk is het gevreet nu klaar, werd er gek van.
Herkenbaar! Hier -0,6 op de weegschaal. Ik had gisteren een verjaardag en gewoon een taartje, een hapje, wat zoutjes en een wijntje op. Maar dat kan dus gewoon.
O: Twee mini afbakbroodjes: een witte sesam met Paturain en een donkere meergranen met kipfilet. 150gr meloenmix T: Niks L: Twee witte mini pistoletjes: één met een half gekookt ei (en de rest van het ei los ) en één met jonge kaas en rucola T: Een bonbon en een zwarte koffie A: Hutspot met Hema rookworst en een beetje jus
T: 2 mandarijnen L: 4 stukjes desemstokbrood met kruidenboter en een kom soep T: plakje cake met jam A: Italiaanse rauwkostsalade, friet met stoofvlees, 1/2 kroket
Ochtend: fruit met skyr en spelt Vm: niets Middag: bruine pistolet met kaas en soep Nm: niets Avond: kip met curry (paprika, bloemkool, ui,) en rijst. Meteen: bakje pickles chips
L: skyr met noten en cranberries & 1 kaastosti van volkoren brood T: niks D: Chinees & wat vega en kip sushi (ik lust geen vis) T: blokje pure chocolade & later vanavond nog een wijntje en misschien een chipje als ik er zin in heb Wij hebben vanavond dus eten besteld, we zijn tot 17.45 aan het klussen geweest dus hadden geen puf & tijd meer om nog te gaan koken. We hebben een combinatie van wat Chinees en sushi besteld. Veel over van de bami en nasi dus scheelt voor maandag weer koken Wel even bedenken wat we morgen gaan eten, want morgenmiddag wordt het weer klussen.. Denk lasagne maken al eerder op de dag zodat het alleen nog de oven in hoeft of iets van soep met een salade & paar stokbroodjes.
O: kwark met wat kersen halfvolle yoghurt erdoor (restje opmaken) L: 3 volkoren boterhammen: 1 met paté, 1 met kipsalade en 1 met ham kaas T: appel D: 2 witte bolletjes met een mini hamburger, gebakken ei, ijsbergsla, tomaatjes en een zelfgemaakte burgersaus
O: 2 boterhammen met appelstroop T: mango + druiven + 1 paaseitje L: 1 boterham met gekookt ei, 1 met rundvlees salade en 1 met hot wing salade T: 1 paaseitje + 2 speculoosjes T²: zelfgebakken appelkruimelkoek D: pizzarette: 2 mini pizza's shoarma met ui, paprika, rucola en 2 mini pizza's met chorizo, ui, paprika, ananas en rucola T: zelfgebakken appelkruimelkoek 11800 stappen en 22 minuten yoga Morgen terug op de gezonde tour
Sow.... drukke dag gehad. Heb me hier huishoudelijk zitten uitsloven. En me heel redelijk gedragen voor een zaterdag. O: 2 volkoren boterhammen met hummus rode paprika en tomaat L: 2 volkoren boterhammen met hummus rode paprika en tomaat 1 volkoren boterham met chilisaus kaas en paprika. T: 1 oreo koekje D: shakshuka met Turks brood (hemels ) en glas witte wijn. T: nog een glas wijn en handje gemengde nootjes. Stappen: 6147 (viel vet tegen, maar tijdens badkamer poetsen loop je natuurlijk niet heel veel) Energie: 2052 waarvan 327 actief (dus dat poetsen had toch wel zin ) Verdiepingen: 14
Vandaag vroeg op (en dat met de zomertijd). Een kind moest om half 8 beginnen met werken en met 1 kind moeten we zo naar een sporttoernooi. O: isey skyr lemon cheesecake met zuivelspread light, havermout en chiazaad. Nachtje in de koelkast gehad. Vanmorgen er wat amandelmelk doorgedaan en wat granola. Was mwah. L: 2 volkoren boterhammen met gerookte makreel en een beetje citroenmayo T: mango kokoscake D: we gaan friet halen. Bij de friettent hier in het dorp hebben ze verschillende soorten topped potatoes. mijn favoriet is de friet met truffelmayo, parmezaanse kaas en rucola. Ik hoef er geen snack bij T: als ik nog honger heb wat magere kwark met chiajam (want die moet op)