Vandaag gehoord dat mijn baarmoeder een week voor loopt. Niet te bepalen of dit vruchtwater of een groter kindje is.. Wie heeft dit ook (gehad)? je mag met de grootte van baarmoeder wel 2 weken voor of achter lopen dus ik val binnen de marge en hopelijk blijft dat zo...
Had ik ook, met 18 weken liep de bm op de 20 weken. Tloopt nu niet meer zo voor, maar dat blijft wel een beetje. Opzich geen probleem werd mij verteld als je kindje normaal groeit..
Mijn baarmoeder loopt 3 weken voor, 2 weken geleden dacht de gyn. dat ik toch gewoon 3 weken verder ben dan dat ik ben.... Ben nu 33 weken en 1 dag en alles is dus nu 36 weken en 1 dag... Mijn kindje is groot, heb geen suiker, heb ook veel vruchtwater. Maar omdat alles 3 weken verder ligt ook de baby en zijn hele ontwikkeling volgens de gyn. wil dat toch zeggen dat ik verder ben, erg verwarrend eigenlijk maar goed, straks weer op controle en we horen het wel weer.
Mijn baarmoeder zit ook '3 weken te hoog'. Mijn vk vertelde dat dit kan komen omdat het mijn tweede kindje is. Bij de echo van 12 en van 17 weken liep alles qua groei exact op schema. Dus het kindje is niet te groot ofzo. Ik heb donderdag de 20 weken echo en dan zal ik weten of ik gewoon liters vruchtwater heb ofzo