Gister minimaal bloedverlies/afscheiding gehad miss net een druppel. Hierdoor door eerdere miskraam zoveel stress dat de symptomen meteen wel minder lijken. Kan dit door stress komen of....? Bang..... Net verloskundige gebeld en ze zegt dat t waarschijnlijk door innesteling placenta komt. Stelt me iets gerust maar de angst en stress blijft. Volgende week woensdag eerste echo..
Ik heb ook bloedingen gehad na mijn MA ook vreselijk in de stress en niet geloofd dat het goed was tot na mijn eerste echo. In mijn 5e week heb ik overgegeven en ben ik best misselijk geweest maar na de 6e week helemaal niks meer.. maakte mij ook heel angstig maar eigelijk daarna helemaal helemaal geen symptomen meer gehad, en toch alles goed met me kleine jongen misschien dat jij hetzelfde hebt dat je deze zwangerschap dat je helemaal nergens last van hebt.. ik weet hoe vreselijk die angst is maar probeer toch beetje goede hoop te houden want teveel stress is natuurlijk ook niet goed, heel veel succes en ik hoop dat alles goed is voor je
Ja komt ook omdat ik bij mijn dochter vanaf dag 1 van week 6 alleen maar over gaf en nu misselijk ben maar niet over geef. Net even expres niet meteen gegeten toen ik wakker was, maar even een douche genomen en misselijkheid kwam weer op. Bedankt voor je reactie stelt me gerust
Kan nog door innesteling komen of sex of hardere ontlasting, kan door de gevoeligheid een vaatje springen. Hier de paar symptomen die ik had ook helemaal weg eind 5 weken dus kan zijn ook omdat je je nu bang maakt natuurlijk. En je blijft zo onzeker, heb ik deze zwangerschap ook terwijl ik bij me goede zwangerschap ook weinig symptomen had. Anders vk bellen die willen wel even kijken vaak
Net idd verloskundige gebeld en die zegt door innesteling van de baarmoeder en dat ik me echt geen zorgen hoef te maken