Hallo dames, Even een vraagje. Ik had zo'n 5 dagen voor mijn nod allerlei symptomen zoals duizeligheid, misselijk, rugpijn, steekjes in me liezen en sterk kunnen ruiken. Heb ook positief getest (zie banner) maar al die symptomen, behalve rugpijn en wat grotere borsten zijn allemaal weer weggegaan. Ik heb vorig jaar 2 keer achter elkaar een MA gehad, dus ik reken sowieso nergens op. Maar hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat je voor je nod vol symptomen zat en daarna niet meer/weinig? Ik ben dan bang dat het weer niet goed gaat, vandaar... Bedankt!
Hee meis ik moet zeggen dat ik 10 dpo mijn eerste lichte Tuurtest had en meteen 4 dagen verschrikkelijk misselijk was. Nu na NOD is alles eigenlijk wel weer rustig, net alsof mijn lichaam gewend is aan de extra hormonen. Mijn borsten beginnen nu wat gevoeliger te worden en ze veranderen en ik voel mijn onderbuik wel. (Heel apart) maar niet meer zoals die eerste dagen. Kv testjes lopen goed op hier dus ik maak me geen zorgen. In mijn vorige zwangerschappen kreeg ik pas tegen de 6 weken klachten dus niet te gek maken!
Hier ook! Voor NOD veel krampjes in mijn buik en een paar dagen gevoelige tepels maar na NOD bijna geen klachten meer. Heel af en toe nog een beetje krampjes/trekkerig gevoel in mijn baarmoeder, verder niets! Ik kan me herinneren dat dit bij de zwangerschap van mijn zoontje ook zo was. Pas in de 6e week begonnen bij mij toen de echte klachten! Ik weet dat het moeilijk is maar probeer vertrouwen te hebben! Liefs Niqi
hey dames, bedankt voor de reacties! Gelukkig, ik dacht dat het weer de verkeerde kant op ging hier, heb vorig jaar al 2 MA's gehad. Goed te weten dat het normaal is! Bedankt