Hoe zal dit aflopen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door stofje, 14 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stofje

stofje Nieuw lid

14 jan 2014
    2
    0
    0
    Voor de maand december werd ik niet ongesteld.
    Ik dacht het kan geen kwaad zal wel beetje stress zijn.
    Had namelijk totaal niet gedacht aan een zwangerschap want ik had mijn pil redelijk correct (2 x met 8u te laat) genomen.

Nu voor de maand januari werd ik terug niet ongesteld en heb ik ineens een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog. Waar ik zelfs donderdag voor mag langsgaan!

Deze ochtend word ik wakker en merk dat ik bloedverlies heb. Dus ik juig, niet zwanger, het zou me helemaal niet passen op dit moment en voor de vader nog minder.
    Wel merk ik dat het deze ochtend zwaar bloedverlies is en dat het nu blijkbaar gestopt is. Kan dit?

Dus ik ben in die 2 maanden niet gestopt met de pil te nemen. Enkel voor de periode waarin ik ongesteld moet worden. En dat is dus nu.

Maak ik me nu teveel kopzorgen en ben ik dan ook helemaal niet zwanger? Of zou er toch een kansje bestaan?
    Ik ben niet bepaald ziek geweest wel loop ik nogal prikkelbaar en heb ik last van stress zo nu en dan.

PFFFFFTTTTT... ik moet mijn verhaal ergens kwijt en klad het hier maar neer.

Kan iemand me helpen met te tobben?

2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Moeilijk om voor ons te beantwoorden.
    Heb je een test gedaan voor de zekerheid?
    Er zijn genoeg vrouwen die door de pil heen zwanger zijn geworden.

3. stofje

stofje Nieuw lid

14 jan 2014
    2
    0
    0
    ik heb nog geen test gedaan en heb er ook geen tijd meer voor om er om te gaan vandaag!

Het zal met een schrikkend hartje zijn dat ik er dus donderdag heen ga :/

Deel Deze Pagina