Even een vraagje. Op dit moment ben ik ongeveer 6,5 week zwanger, morgen krijg ik mijn eerste echo om te kijken of alles goed zit. Vorig jaar 2 x een miskraam, vandaar zo vroeg al een echo. Nou is mijn vraag: ik heb sinds 2 dagen minder symptomen. Eerder echt last van pijnlijke borsten, buikkrampen, misselijk, meer afscheiding e.d. Weet iemand of het een slecht teken is om opeens minder symptomen te hebben? Ben echt zo bang dat het weer niet goed zit....
Hoihoi! Zwangerschapsverschijnselen kunnen heel erg schommelen. Ik weet wat je voelt/meemaakt. Ook ik heb 2 x een miskraam gehad en was met 6 weken in deze huidige zwangerschap ook helemaal in paniek omdat ik niks meer voelde. Was totaal onterecht, zie banner ! Maar bij deze zwangerschap voel ik me, op een paar klachtjes na prima en dat maakt toch onzeker. Het liefst lig je de hele dag in innige omarming met de wcpot, alleen om bevestiging te hebben . Maar dat zegt echt niets hoor! Zolang je geen bloed verliest, probeer je dan niet teveel zorgen te maken. Veel sterkte en houdt moed!!
Bedankt voor je snelle reactie. Vanmorgen een eerste echo gehad. Ben nu 6w4d. Alles zag er goed uit. En een leuke verrassing: niet 1 maar 2 kloppende hartjes!! Nou maar hopen dat 3 keer scheepsrecht is...
Wow wat geweldig! Gefeliciteerd hoor! Ik snap dat je onzeker bent want dat zijn we allemaal. Probeer het negatieve van je af te zetten en te genieten! Mijn schoonmoeder zei tegen mij: " Je moet niet bang zijn dat je bang wordt!" Ik denk dat je 2 geweldig lieve beebs krijgt!
He meiden, ik heb een vraagje, ik heb vorige week een vmk gehad, lichte posi test, de volgende dag ook nog licht en daarna niks, wel alle symptomen. Nu blijft mijn temp hoog (op zwangerschaps niveau) en ik blijf kwaaltjes houden. Is het normaal dat mijn temp. hoog blijft?