Ik sta nog steeds perplex. Ik zou morgen gecurreteert worden ivm 3e miskraam. alleen zou ik vandaag nog wel een echo krijgen om die ene % kans uit te sluiten. De gyn zei vorige week dit is zeker geen goede zwangerschap en 99 % kans dat het fout is. Maar we nemen altijd nog een extra echo voor het geval.... Ik was zo down van de week, en zag het helemaal niet meer zitten zie mijn andere topic. Nou ik klim in de welbekende stoel, en had mezelf voorgenomen om niet te kijken. Dus ik keek naar de gyn, opeens worden zijn ogen groter. Dus ik kijk op het scherm zie ik ineens iets heel groots met armpjes en beentjes!! ik zeg wat is dit? Hij zegt even kijken of er hartactie is.. en ineens bonk bonk bonk een hartje heel duidelijk! ongelofelijk zegt hij: ik kreeg tranen in mijn ogen dit kan niet waar zijn. Hij zegt gefeliciteerde je bent 7 wk en 5 dagen. echt waar perplex stond ik. Bloedverlies en buikpijn, en met 6,5 wk een stipje te zien op echo zonder hartactie onbegrijpelijk. Maar het gevaar is nog niet geweken. eerst die 13 wk maar eens door komen.... Ja zegt hij, de vorige keer was je gewoon nog niet ver genoeg heen om een hartje te horen. toen zou ik minimaal 6,5 en max 7,5 week zijn. En als hij dan zegt 99 % kans..jezus man. Het is ineens heel snel gegroeit. Ik hoop dat dit voor iedereen een opsteker mag zijn!!
tjeetje zeg wat een verhaal! Ik wens je heel veel geluk toe met dit wondertje. Ben jij even blij met die echo......... En nu op naar de 12/13 weken! Veel geluk meid! liefs.
JOEEEHOEEE GEFELCITEERD!!! Wat een geweldig nieuws! Wonderen bestaan idd nog....bekom maar even van de schrik en dan lekker genieten van je beeb
Ah MEID!!!!wat een wonder.gelukkig chekken ze toch voor. dat ze helemaal niets doen om dreigende miskraam te stopen maakt mij woedend(in mijn land wel)maar dat ze toch ff controleren vind ik goed. Ik ben enorm blij voor jullie!!!!!!!!! Succes verder.en geniet van je wondertje!!!!!!
wow wat goed zeg gefeliciteerd! en idd maar goed dat ze van te voren nog even een echo maken. op naar de 12 weken grens meid
Wat fijn, dat is geweldig nieuws voor jullie. Zo zie je maar dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. GEFELICITEERD!!!
Wat super!!!! Ben reuzeblij dat jullie een wonder mogen meemaken! Heel veel geluk en geniet van deze zwangerschap!!!! Gefeleiciteerd!
Gefeliciteerd met jullie grote wonder!! Dat het maar mag uitgroeien tot een wonderschone en gezonde baby!
Wat een geweldig nieuws!!!!! meer dan Super gefeliciteerd! maar dit verhaal te lezen geeft mij weer wat meer hoop tot aanstaande donderdag. dan moet ik ook terug, of ze nu wel een hartje kunnen vinden. maar wat super voor jou!!!! groetjes angy