Hallo, Ik heb vanaf afgelopen donderdag regelmatig enorme krampen bovenin mijn buik, net onder mijn ribben. Donderdagavond heb ik het een aantal keer gehad, vrijdag niet meer, zaterdagavond weer en gisteravond zo extreem dat ik echt het spoednummer van de verloskundige wilde bellen maar zelfs ademen deed al teveel pijn, laat staan bellen. Ik dacht echt dat er iets gruwelijk mis ging. Soms zit het over heel mijn buik, dan ook rond mijn navel, maar op het ergste punt zit het alleen helemaal bovenin mijn buik. Ik vraag me af wat het is, het komt langzaam opzetten en gaat dan tot het hoogtepunt en daarna zwakt het langzaam weer af. Vanochtend heb ik een aantal harde buiken gehad maar die krampen niet meer. Ik maak me toch nog steeds wel zorgen...
Hallo, En hoe is het nu met de krampen nog gehad? Het kan je maag zijn geweest maar ook je darmen want die worden omhoog gedrukt door de baarmoeder. Vertrouw je het niet en komt het weer terug neem dan contact op met de verloskundige. Groetjes Ineke