Dames graag jullie advies aub. mijn cuclus dagen: nov. 2006 -31 dec.2006 -31 jan.2007 -31 febr.2007- 31 maart - 28 april -31 mei -28 Ik heb de calculator hier in gebruik genomen en deze geeft aan dat vandaag mijn eisprong zal plaats vinden als een cyclus van 28 dgn aan neemt. En qua gevoel en goed naar mijn lichaam te luisteren blijkt deze ook nog te kloppen. maar mijn vraag is: hoe moet ik het de volgende keer berekenen want ik ging altijd uit van mijn langste cyclus en het gemiddelde. WIE WIE KAN MIJ EEN HANDJE HELPEN? Ik ben nooit aan de pil geweest, en we zijn niet elke maand bezig met het zwanger worden ( vriend zit vaak in het buitenland)
je kan misschien aan de slag met ovulatietesten dan weet je wanneer je ei komt Hoe je het anders kan berekenen weet ik niet meis
hoi er is bewezen dat je net naar de lengte van je stonden kunt kijken om te zien wanneer je vruchtbaar bent. het is namelijk zo dat maar 7% van de vrouwen bij een cyclus van 28 dagen ook daad werkelijk de eisprong heeft op dag 14.. bij heel veel vrouwen ligt die later en sommige vrouwen kunnen het ook vroeger hebben.. dus mijn advies is om gewoon eens een maand of 3 te kijken via ovu testen wanner je ei er is.. en dan eens kijken of je een patroon kunt herkennen.. persoonlijk zijn wij niet bezig met ovu testen, wij weten wel dat ik bij een cyclus van 30 dagen ik mijn ei pas heb op de 19e dag... en wij zijn dus vanaf deze maand ook niet meer elke maand bezig om zwanger te raken want mijn vriend is om de twee weken twee weken weg.. en als hij weg gaat dan ben ik nog niet vruchtbaar.. ja snapt het wel... iedergeval heel veel succes met zwanger raken liefs dionne