minder uitvloeiing

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door esther1984, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi heb een vraag, want ik vroeg me iets af, e of er misschien meer zijn die dit hebben/hadden.

ik loop nu echt ver op het einde, en heb eigenlijk heel mijn zwangerschap erg veel last van uitvloeiing gehad, soms voelde ik het er gewoon uit lopen, en kon ook een paar keer per dag een schone onderbroek aan doen, en na het plassen zat er ook altijd veel witte uitvloeiing bij, maar het is me op gevallen dat, dat de laatste week ineens een stuk minder is, het loopt er niet meer uit, en in mijn onderbroek is het ook een stuk minder, ook na het plassen heb ik heel vaak nu bij het afvegen dat er bijna geen uitvloeiing bij zit, ik maak me er geen zorgen over, maar vind het wel raar, ik dacht juist dat, dat meer zou worden.

iemand dit ook gehad??

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Deze zwangerschap heb ik er ook redelijk veel last van.. maar bij mijn vorige kreeg ik juist toen de bevalling naderde last van heel veel 'nattigheid'.. het liep er dan gewoon uit. Echt smerig! Dus het kan twee kanten op gaan..

3. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    misschien een stomme vraag, maar zou dat kunnen betekenen dat de bevalling nog wel even op zich laat wachten, of heeft dat daar niks mee te maken??

4. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.817
    691
    113
    Vrouw
    ik ben niet op het einde van me zwangerschap, maar ik heb er ook al de hele tijd extreem veel last van maar het is ook 1x een maandje ong. weggeweest ma derna kwam het gewoon weer terug.
    dus denk dat het heel normaal is..

Deel Deze Pagina