Minder uren kraamzorg

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door xLily, 27 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xLily

    xLily Lid

    23 jan 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Adrienne!

    Ik ben 22 september bevallen van ons prachtige zoontje Sam. Na een korte ziekenhuisopname mochten we lekker na huis.

    Onze kraamhulp is een onwijs lieve vrouw, en we hebben al veel van haar geleerd. Echter hebben we nu het gevoel graag meer als gezinnetje te willen zijn. Ze is er nu 6/7 uur, maar aangezien alles zo voorspoedig loopt, heeft ze ook nog maar weinig taken. De borstvoeding lukt goed, verschonen, badje, huishouden, alles doen we eigenlijk al zelf.

    We willen graag terug na 4 uur op de dag. Maar ze zegt dat dit niet mogelijk is, omdat ik blijkbaar van te voren heb aangegeven dat ik hele dagen wil. Ze zal daarom gewoon hele dagen blijven komen. Ik kan mij niks herinneren dat we afspraken hebben gemaakt over de kraamtijden

    Kan dit dan niet teruggezet worden?

    Heel erg bedankt!
     
  2. Adrienne

    Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

    9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

    Helaas kan ik daar niet over oordelen. Het is per kraamcentrum anders hoe ze er mee om gaan. Je zou haar eerder naar huis kunnen laten gaan zonder dat de uren minder worden. Ik zelf zou daar niet op ingaan, we hebben onze verantwoordelijkheid.... liever trek ik me wat meer terug dan.

    Succes... en.. super dat het zo goed gaat!!

    Groetjes Adrienne
     

Deel Deze Pagina