zwanger/stage/school/ziektewet?Help!

Discussion in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' started by LittleMeStphnie, Jan 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

Nov 14, 2012
    1,149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Goeiedag,
    ik zit momenteel in de ziekte wet terwijl ik stage loop bij een bedrijf in de logistiek, door een miskraam ben ik in een burnout geschoten.
    Dingen die vroeger gebeurd zijn tellen hier heel zwaar aan mee en blijkbaar was dit de drupel.
    Geestelijk en lichamelijk ben ik echt chaotisch!.
    Afspraken vergeet ik of waren eerder dan ik dacht. het gaat allemaal langs me heen.
    De Opleiding is helaas ook niet wat ik dacht, het bedrijf waar ik bij werk is te zwaar voor mij. maar anders stage vind ik niet.
    Nu gaat de uitkerings instantie waar ik voor werk stoppen met mij te betalen vanaf vandaag, hierdoor kan ik mijn huur deze maand niet betalen en zal ik in de schulden komen te zitten en mijn huis kwijtraken.
    Wat kan ik doen? waar kan ik naartoe? Ik weet mij geen raad.

2. UWV

UWV VIP lid
    Staff Member

Beste LittleMeStphnie,

Wat een ontzettend nare situatie!

Ik wil je graag verder helpen, maar het is lastig je op deze manier een goed advies te geven. Daarvoor ontbreekt te veel informatie in je bericht. Zo schrijf je dat je stageloopt maar ook dat je werkt voor een uitkeringsinstantie. Maar niet of je beide functies niet meer kunt doen. En ook niet wat voor contract je daar hebt.

Om te kunnen adviseren op welke voorzieningen je een beroep kunt doen, zouden we die informatie wel nodig hebben. Je kunt twee dingen doen: neem contact op met UWV Telefoon (0900-9294). Aan de hand van je gegevens kunnen mijn collega’s je beter adviseren. Je kunt ook op dit forum een privébericht sturen met je contactgegevens. Dan nemen wij contact met je op. Geef dan wel even aan wanneer je het beste bereikbaar bent.

Met vriendelijke groet,

Robert
    UWV Webcare Team
    www.uwv.nl/webcare

Share This Page